گواردیولا گفت و همه را شگفت زده کرد. حتی اگر زمین بخوریم من می مانم!

منچسترسیتی در صورت محکومیت به نقض قانون بازی جوانمردانه مالی با مجازات های سنگینی روبرو خواهد شد. سیتی در اوایل سال جاری به 115 تخلف مالی متهم شد، اما گزارش شد که تحقیقات ممکن است تا چهار سال طول بکشد. با این حال، پس از کسر 10 امتیاز از اورتون به دلیل نقض قوانین سود و پایداری، مقامات لیگ برتر می توانند تا اوایل سال آینده جریمه ای را برای سیتی در نظر بگیرند. حتی برخی گزارش ها حاکی از آن است که قهرمان فعلی لیگ برتر ممکن است به لیگ یک (دسته سوم) سقوط کند. اما گواردیولا، سرمربی من سیتی مدعی شده است که حتی اگر تیمش به لیگ یک سقوط کند، احتمالا در اتحاد باقی خواهد ماند.

سرمربی اسپانیایی گفت: «شما جوری می‌پرسید که ما مجازات می‌شویم. در حال حاضر، ما بی گناه هستیم تا زمانی که مقصریم. من می دانم که مردم آن را می خواهند. میدونم حسش میکنم من منتظر می مانم. صبر می کنم و بعد از صدور حکم به اینجا می آییم تا خودمان را توضیح دهیم. چه اینجا باشم و چه در لیگ یک، آینده ام تغییر نخواهد کرد. اگر در لیگ یک باشیم، شانس بیشتری برای ماندن دارم تا اینکه در لیگ قهرمانان باشیم.

آخرین اظهارات گواردیولا در تضاد کامل با اظهارات اولیه او در مورد این اتهامات است. این مدیر شهری در بهمن ماه گفت: به بچه هایم گفتم شک هایم را به من بگویند، از روز اول به آنها نگاه کردم و 100 درصد به آنها اعتقاد داشتم و به همین دلیل از باشگاه دفاع کردم و گفتم: اگر به من دروغ می گویید. من فردا اینجا نخواهم بود. می‌روم و تو دیگر دوست من نخواهی بود. یا لیگ برتر، این است که همیشه کارها را درست انجام دهیم، برای مردم و هوادارانمان.”

چلسی همچنین به دلیل نقض قوانین عدالت مالی با تحریم روبرو است. آبی ها اعتراف کرده اند که زیر نظر آبراموویچ قوانین را زیر پا گذاشته اند، اما امیدوارند تغییر مالکیت باشگاه به نفع آنها باشد.

بیشتر بدانید:

سرویس اخبار فوتبال خارجی