گوتیه: بازگشت نیمار به اوج مخفی نیست


گالتیه در گفتگو با خبرنگاران در مورد وضعیت این ستاره برزیلی گفت: نیمار بسیار خوب بازی می کند و آماده است. او در شروع پیش فصل به ما ملحق شد، تعطیلات خود را کوتاه کرد و خود را از نظر جسمی و روحی کاملا آماده کرد. او کار کرد. سخت و متمرکز ماند. او در تمرینات در دسترس بود و سعی می کرد مصدوم نشود.
وی در پاسخ به این سوال که راز بازگشت نیمار به اوج چیست، گفت: “هیچ رمز و رازی در فوتبال وجود ندارد. اگر او از نظر بدنی آماده است، به این دلیل است که تمرکز دارد و این به او اجازه داده تا در سطح خوبی به عملکرد خود ادامه دهد. “



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1849223
29 اکتبر 1401 @ 10:44 ق.ظ |
278 امتیاز خبر

0نقطه نظر

کریستوف گوتیه، سرمربی پاری سن ژرمن معتقد است نیمار با تلاش و تمرکز به روزهای اوج بازگشته است.

گوتیه: بازگشت نیمار به اوج مخفی نیست

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، نیمار شروع بسیار خوبی در فصل لیگ یک در پی اس جی داشت و بار دیگر به روزهای اوج خود نزدیک می شود.
از آغاز فصل 2022-23، این بازیکن توانسته است به یکی از بازیکنان کلیدی پاری سن ژرمن تحت هدایت گولتیه تبدیل شود و این موضوع باعث خوشحالی و هیجان هواداران این تیم و همچنین طرفداران برزیل شده است. در آستانه جام جهانی 2022 قطر.
او در این مدت و در واقع پس از انتقال گران قیمتش از بارسلونا به پاری سن ژرمن، همیشه با انتقادات زیادی مواجه بود، در این فصل جایی برای انتقاد باقی نگذاشت و با پیراهن این خدمه 16 بازی را در تمامی رقابت ها مدیریت کرد. گل و 9 پاس گل به نام او که یک آمار شگفت انگیز است.