گوتیه: تنها هدف بازیکنان پاری سن ژرمن قهرمانی است.


وی با اشاره به موقعیت هایی که بازیکنانش در این بازی ایجاد کردند، گفت: ما در اوایل بازی چند موقعیت خوب داشتیم و آنها هم یکی دو بار موقعیت گلزنی داشتند. ما این ثبات را حفظ کردیم و دیدم بازیکنانم سخت کار می کنند. برای من خیلی مهم است. پیروزی بسیار خوبی بود. بازگرداندن جام به پاریس خیلی خوب است.»
گالتیه درباره اتفاقاتی که پیش از این در این تیم افتاده است، افزود: فکر می‌کنم فصل گذشته پاری سن ژرمن حتی زمانی که قهرمان شد مورد انتقاد قرار گرفت. من این بازیکنان را زیاد تماشا کردم و صحبت‌های زیادی با آنها داشتم. چهار یا پنج هفته طول کشید و اکنون آماده ایم.”
سرمربی جدید پاری سن ژرمن با اشاره به رابطه خوبش با بازیکنان ادامه داد: تغییراتی در بین بازیکنان داشته ایم. ما در مورد ستاره های دنیای فوتبال زیاد صحبت کرده ایم، اما مهمتر از همه آنها بازیکنانی هستند که عاشق بازی هستند و هدفشان پیروزی است. ما باید از صمیم قلب به آنها کمک کنیم.”



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “ورزه سه”، پاری سن ژرمن شب گذشته در دیدار سوپرکاپ فرانسه به مصاف نانت رفت و موفق شد با نتیجه 0-4 مقابل این تیم به برتری برسد.
نیمار (دوبار)، لیونل مسی و سرخیو راموس توانستند گل های این تیم را در این دیدار به ثمر برسانند تا پاری سن ژرمن قهرمان این جام شد و با حضور مربی جدید روی نیمکت این تیم به استقبال فصل جدید رفت.
گالتیه که پس از پایان فصل گذشته جایگزین مائوریسیو پوچتینو روی نیمکت این تیم شد، برای اولین بار در این بازی و در یک دیدار رسمی تیمش را هدایت کرد و به نظر می رسد به آینده بسیار خوشبین است.
سرمربی فرانسوی پس از بازی در جمع خبرنگاران گفت: بازی بسیار جدی و مهمی انجام دادیم و بسیار راضی هستم که توانستیم با اشتیاق و اراده زیادی وارد این بازی شویم و آن را به نفع خود تمام کنیم.

کریستف گوتیه، سرمربی پاری سن ژرمن از عملکرد بازیکنانش در دیدار مقابل نانت بسیار رضایت دارد.