گوستاوو آخرین خرید تراکتور خارجی نیست

غلامرضا صادقیان به عنوان یکی از مدیران مورد اعتماد محمدرضا زنوزی در دفتر استانبول مستقر است و مسئولیت مذاکره و عقد قرارداد با گزینه های مد نظر باشگاه را بر عهده دارد. او در اولین سالی که تراکتور خصوصی شد، مدیرعامل این باشگاه بود. با توجه به اینکه دوران کهکشانی سرخپوشان در زمان صادقیان پایه گذاری شده بود، حالا بعد از اینکه تراکتوری سال پر دردسری را پشت سر گذاشت، شاید بازگشت او نوید روزهای پر ستاره را برای تی تی بدهد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تراکتور که در پنجره تابستانی نتوانست رضایت هوادارانش را با خریدهای داخلی جلب کند، کار را به دفتر استانبول منتقل کرد; مکانی که قسمت مهمی از کار در آن می گذرد و دکور وانت یکادش نماد خوشحالی هواداران است.

البته این پایان کار نیست و صادقیان در حال مذاکره با یک مهاجم خارجی در استانبول است، مهاجمی که بردیف به شدت به دنبال آن است. منابع نزدیک به باشگاه این مهاجم را تراکتور اصلی گرفتار می دانند. حال باید دید چهارمین خرید خارجی کی در دفتر استانبول و جلوی تابلوی معروف معرفی می شود و آیا این مهاجم واقعا از گوستاوو بزرگتر خواهد بود یا خیر؟ !



مجله اخبار فوتبال داخلی

اولین انتقال پر سر و صدای فصل تراکتورسازی به صفا هادی مرتبط بود که صادقیان در عکسی یادگاری دیده شد تا به صورت غیر رسمی از بازگشتش خبر دهد. وی سپس به عنوان یکی از اعضای هیئت مدیره تراکتورسازی معرفی شد و دقایقی بعد رضا اسدی با سرخ پوشان قرارداد بست. گوستاوو برزیلی امروز به عنوان سومین خرید خارجی تراکتور در ترکیه معرفی شد.

تراکتورسازی امروز بمب نقل و انتقالات خود را گوستاوو اعلام کرد اما این پایان جذب ستاره های خارجی نخواهد بود.


سرویس خبر شماره: 1835981
آگوست 08, 1401 @ 11:38 ب.ظ |
12.5 هزار |

13نقطه نظر

یک تراکتور کهکشانی در استانبول شکل گرفت