گیگز تبرئه شد/ اسطوره شیاطین سرخ به دنبال پاکسازی زندگی خود است

دادستان ها اتهامات را کنار گذاشتند و گیگز را پیش از محاکمه مجدد که برای 31 جولای برنامه ریزی شده بود، تبرئه کردند. دادستان پیتر رایت کی سی به دادگاه تاج منچستر گفت که به طور رسمی هیچ مدرکی ارائه نخواهد کرد. وکیل گفت که کیت “مایلی به شهادت در دادگاه مجدد نداشت” زیرا شهادت او در دادگاه اول بر او و خواهرش اِما تأثیر گذاشت.

این مقالات را نیز بخوانید:



سرویس اخبار فوتبال خارجی

رایان گیگز پس از رفع اتهامات با محاکمه جدیدی روبرو نیست. ستاره 48 ساله سابق منچستریونایتد به حمله به کیت گرویل، 36 ساله، در خانه 1.7 میلیون پوندی خود در ورسلی، منچستر بزرگ در تاریخ 1 نوامبر 2020 متهم شده است. او همچنین به حمله به خواهر کیت، اما گرویل، متهم شد. همان تاریخ و اعمال کنترل یا رفتار قهری علیه کیت در یک دوره سه ساله.

هیئت منصفه پس از یک محاکمه سه هفته ای در آگوست گذشته، حکمی را پس نداده اند و دادگاه جدید در 31 ژوئیه آغاز می شود.

وکیل گیگز گفت که او از شنیدن تصمیم دادگاه پس از سه سال تلاش برای پاک کردن نام خود بسیار راحت شده است. وی افزود: او اکنون به دنبال بازسازی زندگی خود به عنوان یک انسان بی گناه خواهد بود.

آقای رایت همچنین توضیح داد که هیچ چشم انداز واقع بینانه ای برای محکومیت وجود ندارد. او به دادگاه گفت که دیگر به نفع عمومی نیست که هر گونه اتهام حمله بیشتر را دنبال کند. دادستان افزود: در این مورد ما رسما مدرکی دال بر اتهامات وارده نداریم.

گیگز در جولای گذشته در پی این اتهامات از سرمربیگری تیم ملی ولز استعفا داد. این فوتبالیست سابق که 64 بازی ملی برای کشورش انجام داده بود، از نوامبر 2020 برکنار شده بود. گیگز دوران حرفه ای درخشانی با منچستریونایتد داشت و 13 عنوان قهرمانی لیگ برتر، دو لیگ قهرمانان اروپا، چهار جام حذفی و سه جام اتحادیه را به دست آورد. او همچنین یکی از مالکان تیم لیگ دو سالفورد سیتی است.