یاماگا: هیچ وقت دوست نداشتم از استقلال جدا شوم

حالا در شرایطی که بازگشت یامگا به ایران قطعی شده بود و این بازیکن راهی برای فسخ قراردادش نداشت، با انتشار مطلبی اعلام کرد که هرگز قصد فسخ قراردادش را با آبی های پایتخت نداشته است.

البته یکی از مدیران استقلال در گفتگو با خبرنگار مجله اخبار فوتبال اعلام کرد که کل مبلغ قرارداد یاماگا به طور کامل به او پرداخت شده و این بازیکن به هیچ وجه حق فسخ ندارد. ضمن اینکه نامی از سرپرست برنامه ایران در قرارداد استقلال با این بازیکن دیده نمی شود.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، کوین یاماگا از جمله بازیکنانی بود که در روزهای اخیر شایعاتی مبنی بر جدایی احتمالی او از استقلال شنیده شد. وینگر فرانسوی که فصل گذشته عنوان بهترین گلزن تیمش را به دست آورد و نقش ویژه ای در قهرمانی فرهاد مجیدی داشت.


سرویس خبر شماره: 1832593
17 جولای 1401 @ 15:45
9.1 هزار امتیاز خبر|

9نقطه نظر

به زودی به تهران برمی گردم

این بازیکن در استوری خود نوشت: هواداران محترم استقلال; سلام. لطفا به اخبار جعلی گوش ندهید من هرگز نمی خواستم به آنجا بروم. من استقلال را دوست دارم و شهر تهران را هم دوست دارم. چند روزی مریض بودم اما به زودی به تهران برمی گردم و تمرینات را با قدرت بیشتری آغاز می کنم تا با تیمم برای فصل جدید آماده شوم.

کوین یاماگا با انتشار مطلبی شایعه جدایی خود را تکذیب کرد و از بازگشت خود به ایران خبر داد.

به این ترتیب و همانطور که انتظار می رفت پرونده جدایی یمگا از استقلال بسته شده و این بازیکن باید به زودی برای شرکت در تمرین آبی پوشان راهی تهران شود.



مجله اخبار فوتبال داخلی

در روزهای گذشته خبر رسید یکی از عواملی که خود را مدیر برنامه های یمگا می داند به بهانه سپرده گذاری های بی رویه در فصل گذشته به فکر فسخ قرارداد یمگا با استقلال است. گویا در فصل قبل در چند مورد حقوق یاماگا با تاخیر چند روزه پرداخت شده و این مدیر برنامه مدعی شده که بر اساس همین موارد قرارداد وینگر آبی را فسخ خواهد کرد.