یان رایت از چیزی که از بازیکن 18 ساله LFC در ومبلی دید، شگفت زده شد

یان رایت بعد از ظهر یکشنبه از آنچه از یکی از جوانان لیورپول در ومبلی دید شگفت زده شد و توضیح داد که چرا به لباس مستقر در آنفیلد “حسادت” می‌کند.

قرمزها با ضربه سر ویرجیل فن دایک در وقت اضافه، چلسی را 1-0 شکست دادند و دهمین جام جام لیگ خود را به دست آوردند.

لیورپول بدون تعدادی از بازیکنان باتجربه برای رویارویی در پایتخت با مو صلاح، داروین نونز و دومینیک زوبوسلای تنها تعدادی از اسامی غایب در ترکیب روز بازی بود.

نیمکت یورگن کلوپ از تعدادی نوجوان تشکیل شده بود، از جمله جیدن دانس 18 ساله که اولین بازی خود را در هفته گذشته مقابل لوتون تاون انجام داد، اما رایت تحت تاثیر آنچه از مهاجم جوان دید، قرار گرفت.

شما به بازیکنان جوانی که وارد زمین شدند نگاه کنید، حتی (جیدن) دانز، من زیاد او را ندیده ام. اسمش را قبلا شنیده بودم، بازیکن محبوب سابق آرسنال در پادکست خانه رایتی خود (از طریق Liverpool.com) گفت.

بیشتر بخوانید: “از آنها مراقبت می کند” – تیم شروود می گوید که جوانان لیورپول از هم تیمی “رویایی” بسیار سود خواهند برد.

اما او در آن فینال مانند یک حرفه ای باتجربه به بازی آمد، شیوه ای که توپ را در دست داشت، به نظر نمی رسید که از هیچ چیز ترسیده باشد. تازه وارد شده بود و آماده رفتن بود.

“و این چیزی است که با هاله لیورپول و آنچه آنها از بازیکنی که می تواند وارد زمین شود، انتظار دارند و “این خوب است، این چیزی است که ما در مورد آن هستیم”. من به آنها حسادت می کنم.»

زمانی که دانز با سه دقیقه زمان معمولی جایگزین کودی گاکپو شد، جوراب‌هایش را در انتهای زمین بازی کرد.

او دو موقعیت داشت تا دروازه را باز کند اما با یک سیو درخشان و سپس یک چالش فوق‌العاده برای بدون گل نگه داشتن نتیجه در آن زمان محروم شد.

علیرغم سن کمش، این نوجوان در خط حمله حضور پررنگی دارد و به نظر می رسد که ملی پوش نوجوان انگلیس که در سن 8 سالگی با لیورپول قرارداد امضا کرد، آینده درخشانی در پیش دارد.

با افزایش مصدومیت‌های ما، آس آکادمی می‌تواند در هفته‌های آینده منتظر شانس‌های بیشتری باشد، زیرا ما به دنبال ادامه مبارزه در سه جبهه باقی‌مانده هستیم.

🕯️ EOTK Insider: ادای احترام به الکس ساوت؛ مردی قابل توجه با لحظه کوپ ویژه

https://www.empireofthekop.com/2024/02/26/ian-wright-liverpool-player-blown-away/ منبع: