یا سلام، یا علیک، یا سالم الدوسری!

گل شادی معروف او قهوه عربی را با دستانش به هم می زند، او روی جلد روزنامه های فردا در عربستان خواهد بود. با چهره ای خندان و موهای مجعد! منتظر درخشش شما در فینال هستیم آقای دوساری!

1799667
سالم که در بازی امشب بهترین بازیکن زمین بود با آیفون خود به خانه هواداران رفت تا با هواداران مراکشی تیمش سلفی خاطره انگیزی بگیرد.



مجله اخبار فوتبال خارجی

دو گل سالم مقابل فلامینگو و البته پاس گل از عوامل اصلی صعود الهلال به فینال جام باشگاه های جهان بود.

یا سلام، یا علیک، یا سالم الدوسری!

سالم الدوساری با دو گلی که امروز به ثمر رساند به رکورد 4 گل در 8 بازی خود در جام باشگاه های جهان رسید تا یک عنوان دیگر در فوتبال عربستان کسب کند و به اولین بازیکن آسیایی تبدیل شود که در سه دوره این مسابقات گلزنی کرده است. . . مرد محبوب لهستانی ها که گل ثانیه آخرش مقابل مکزیک باعث صعود یاران لواندوفسکی شد، حالا مرد محبوب همه آسیایی ها و البته اعراب است.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در سال 2018 زمانی که الهلال ستاره خود را مجبور به انتقال به لالیگا و تیم ویارئال کرد، در آخرین بازی فصل تنها 33 دقیقه بازی کرد و در همان بازی مقابل رئال مادرید یکی بود. مشارکت کنندگان گل دوم تیمش و گل تساوی سیل توییت ها و روزنامه های عربی. سالم که از اینکه نزدیک به 5-6 ماه است در اسپانیا بازی نکرده بود عصبانی بود، بدون هماهنگی قصد بازگشت به عربستان را داشت اما در کنار سران فدراسیون ماند تا فصل را بدون مشکل خاصی به پایان برساند.

1799665

او امروز پیام آور پیروزی شیرین تیمش مقابل فلامینگو بود، دو شوت به دروازه و یک پاس گل، سالم الدوساری را به ستاره روز تبدیل کرد. پسر متولد جده ستاره تیم های معروف شهرش، الاتحاد و الاهلی نبود، اما در ریاض سلطنت می کند. کاپیتان و شماره 10 تیم ملی عربستان که در آخرین بازی 2018-2019 با پیراهن ویارئال به دنبال ستاره های رئال در راهروی ورزشگاه بود تا با آنها عکس یادگاری بگیرد. ارزش های.

1799668
1799664


سرویس خبر شماره: 1869219
19 فوریه 1401 در 01:07 |
950

0نقطه نظر