یحیی اسطوره است و شناسنامه اش پرسپولیس / 40 میلیارد برایش کم است / این تیم نیازی به مهاجم خارجی ندارد!

بارمک گفت: معتقدم خرید بازیکنان زیاد و گران قیمت هنر نیست، بلکه هنر این است که از بهترین بازیکنان ممکن استفاده کنیم و مشکلات مالی باشگاه را به حداقل برسانیم تا بتوانیم فصل آرامی را پیش رو داشته باشیم. اگر باشگاه با مشکل مالی مواجه نمی شد صحبتی برای جذب یکی دو بازیکن نمی شد اما مشکل این است که ما با محدودیت های مالی مواجه هستیم و باید با توجه به جیب و توانایی هایمان خرید کنیم.

پیشکسوت پرسپولیس در پایان به قرعه کشی لیگ برتر اشاره کرد و خاطرنشان کرد: به نظر من سختی و سهولت قرعه کشی در شرایط فعلی معنایی ندارد. پرسپولیس در دو بازی رفت و برگشت 15 حریف دارد. یک شروع خوب در ابتدای فصل می تواند موفقیت این تیم را تضمین کند و فرقی نمی کند در کدام تیم در کدام هفته بازی کنیم. نکته مهم این است که پرسپولیس از اولین گام محکم شروع می کند تا در ابتدا جایگاه خوبی در جدول کسب کند و در نهایت در طول فصل به خوبی از جایگاه خود دفاع کند.



سرویس داخلی اخبار فوتبال مهاجم پرسپولیس با اشاره به اینکه خیلی ها خرید حداقل یک یا دو مهاجم را یکی از نیازهای مهم پرسپولیس می دانند، تاکید کرد: فکر می کنم مهاجمان خوبی داریم و نیازی به جذب مهاجم جدید نداریم. درست است که در شرایط فعلی ممکن است اتفاقات خاصی باعث شود مهاجمان ما در تمرینات حضور نداشته باشند اما آسیب های جزئی مشکل خاصی نیست و می توانیم با این نفرات بهترین نتیجه را بگیریم. در بسیاری از مصاحبه ها خوانده ام که همه از کمبود مهاجم در پرسپولیس گلایه دارند اما در شرایط فعلی خرید یک بازیکن اضافه می تواند هزینه های مالی زیادی را برای پرسپولیس در آینده به همراه داشته باشد.

کوروش برمک با اشاره به عملکرد پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات گفت: فکر می کنم باشگاه توانست بازیکنان مورد نظر کادر فنی را جذب کند و امیدوارم کادر فنی بتواند این تیم را به فصل آینده برساند بدون هیچ عذرخواهی. به موفقیت های زیادی دست پیدا کنیم.

وی افزود: مصاحبه ای از سرمربی جدید دروازه بانان پرسپولیس خواندم که لذت بردم. نانکا در این مصاحبه گفت حضور در پرسپولیس به معنای حضور در تیم قهرمان است و ما باید به مسئولیت خود در این تیم واقف باشیم. در حال حاضر تیم در شرایط فنی خوبی قرار دارد و با بهترین بازیکنان و کمترین مشکل شکل تیم قهرمانی به خود گرفته است و همه باید تلاش کنند تا پرسپولیس در پایان فصل به جایگاه اصلی خود بازگردد.

او ادامه داد: شرایط به گونه ای است که حداقل 40 تا 50 درصد مطالبات بازیکنان باید تا نیم فصل لیگ برتر پرداخت شود. اما آیا با بودجه محدود پرسپولیس می توان بازیکنان خارجی گران قیمتی را برای پرسپولیس به ارمغان آورد و آیا تا آن زمان می تواند به تعهدات مالی خود در قبال آنها عمل کند؟

برمک در ادامه به گلایه از برخی بزرگان پرسپولیس پرداخت و در این زمینه گفت: حمایت از پرسپولیس در هر شرایطی وظیفه همه ماست اما متاسفانه برخی از دوستان به دنبال توجه و منافع خود هستند و انتقادات عجیبی به گل محمدی و تیمش می کنند. قرار دادن مثلا چرا یک جانباز بگوید یحیی نباید 40 میلیارد بگیرد؟ یحیی در حال حاضر جزو اسطوره ها و شناسنامه های پرسپولیس است و 40 میلیارد برای او کافی نیست. درست است که گاهی از گل محمدی شکایت می کنم اما در این زمینه از او حمایت می کنم و طرح این مسائل در نهایت به ضرر پرسپولیس است و آرامش تیم را به هم می زند.