یحیی در جایگاهی که دوست دارد

اگر سپاهان مقابل هوادار پیروز نشود، پرسپولیس می تواند سال را با تساوی مقابل آن تیم به پایان برساند، اما شاید بهترین موقعیت برای یحیی جایی باشد که او و تیمش به پیروزی نیاز دارند.


سرویس خبر شماره: 1894507
Mar 16, 1401 @ 4:51 ب.ظ
388 امتیاز خبر

0نقطه نظر

یحیی گل محمدی باید بر حریف مستقیم خود غلبه کند تا رهبر شود.

یحیی در جایگاهی که دوست دارد

این اتفاق در مرحله گروهی لیگ قهرمانان 2020 رخ داد و قوانین و معادلات به گونه ای بود که آنها باید هفته گذشته الشارجه را شکست می دادند. البته ابتدا گفته می شد پرسپولیس با تساوی جلو می رود اما با نگاهی دوباره به قوانین لیگ قهرمانان این موضوع برطرف شد تا کار پرسپولیس سخت شود.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، پرسپولیس در پایان سال با غلبه بر تراکتورسازی در یک بازی سخت خارج از خانه، شانس خود را برای صدرنشینی در پایان سال حفظ کرد و حالا در مصاف با تیم اول جدول، این امتیاز را خواهد داشت. فرصتی برای بالا بودن دوباره

اما شاگردان یحیی حریف اماراتی را با نتیجه 4 بر صفر شکست دادند و سپس در نشست خبری گفت که از نیاز تیمش به پیروزی بیشتر راضی است زیرا هر بار که تیمش برای تساوی به میدان می رفت، او شکست خورد و ترجیح داد برنده شود.

گل محمدی که در هفته های اخیر پیروزی های بزرگی داشته است، پس از سپاهان که در دور اول 9 امتیاز از این سه تیم کسب کردند، به مصاف مس رفسنجان، ملوان و مس کرمان می رود. آیا پرسپولیس در پایان هفته بیست و ششم پنجم فروردین 57 امتیازی خواهد شد؟



مجله اخبار فوتبال داخلی