یحیی زاده: مازیار زارع برادر بزرگ ماست

یحیی زاده که در چند سال گذشته در تیم های شمالی بازی کرده است، گفت: در اکثر تیم های شمالی بودم اما هیچ جا به اندازه باب ملوان خوشحال نبودم. اینجا احساس آرامش می کنم و به پیشرفت فوتبالم کمک کرده است. امیدوارم من هم بتوانم مثمر ثمر باشم.

ملان وینگر می گوید بازیکنان زیادی علاقه مند به پیوستن به این تیم هستند.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، ملوان یکی از تیم های صعود کننده از لیگ یک به لیگ برتر بود. سپید انزلی قوی انگیزه های زیادی برای لیگ امسال دارد. امیرحسین یحیی زاده وینگر این تیم درباره شرایط تیمش گفت: حس ما بعد از صعود غیر قابل وصف است، واقعا حس شیرینی بود. خستگی یک فصل از بین رفته است. بعد از استراحت کوتاهی که داشتیم، تمرینات از یکشنبه شروع شد و کار اصلی ما تازه شروع شده است.

وی در خصوص عملکرد ملوان انتقالی ادامه داد: خدا را شکر با توجه به پیشرفت ها و ناکامی های ملوان و شخصیتی که این تیم در گذشته داشت، بازیکنان زیادی برای پیوستن به ملوان ابراز علاقه می کنند. کادر فنی به دقت گزینه های موجود را زیر نظر دارد. امیدوارم بتوانیم دل مردم ملان و هواداران را خوشحال کنیم.

ملوان هافبک تیمش در مورد برنامه خود برای حفظ تیمش در لیگ گفت: شک نکنید امسال متفاوت خواهد بود. ما با تجربه انباشته سال های قبل آمدیم و مطمئن باشید اصلاً به این فکر نمی کنیم که خدای ناکرده آسانسور را راه اندازی کنیم و به بهترین رتبه فکر می کنیم.


سرویس خبر شماره: 1833277
21 ژوئیه 1401 ساعت 8:00 ب.ظ.
5K |

1نقطه نظر

ملوان کاملاً مطابق میل من است

یحیی زاده در پایان گفت: از بین تمامی عزیزان و دلسوزانی که در باشگاه حضور دارند، مهندس پور شمس، مهندس شرف الدینی، آقای نوری و آقای مازیار واقعا آنها را بیشتر به عنوان یک برادر بزرگتر می بینیم تا یک برادر بزرگتر. او با دلسوزی برای ما زحمت می کشد و امیدوارم ثمره زحمات خود را به بهترین نحو ببینند.



مجله اخبار فوتبال داخلی