یحیی زاده: ملوان می تواند در قهرمانی لیگ تاثیر بگذارد

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، امیرحسین یحیی زاده درباره تساوی هفته گذشته ملوان و تراکتورسازی گفت: خدا را شکر بازی خوبی بود و مستحق برد بودیم اما اشتباهات داوری سه امتیاز را از ما گرفت.مهم.

وی در مورد بازی پیش رو ادامه داد: بازی با سپاهان قطعا سختی های خود را دارد. در بازی اول توانستیم از سپاهان امتیاز بگیریم و در این بازی نیز امیدواریم بتوانیم در لیگ برتر تاثیرگذار باشیم.

وی درباره دردسرهای مازیار زارع و احتمال جدایی او در پایان فصل گفت: امیدوارم این دردسرها حل شود. واقعاً هیچکس نتوانست کاری را که مازیار زارع برای این تیم انجام داد انجام دهد. امیدواریم آقای مازیار بماند. از هواداران و همه کارکنان باشگاه تشکر می کنم. به امید دیدن ملوان در رده های بالاتر در سال آینده.



مجله اخبار فوتبال داخلی

این بازیکن با بیان اینکه در سرنوشت تیم سقوط کرده تاثیر دارد، گفت: دو بازی ما با نفت مسجد و مس کرمان قطعا سخت خواهد بود. ما در هر بازی با احترام کامل برای حریفمان به دنبال پیروزی هستیم. انشاالله دست پر از این بازی ها بیرون می آییم.


سرویس خبر شماره: 1922476
02 مه 1402 ساعت 07:30
299 امتیاز خبر

0نقطه نظر

مازیار زارع شاهکار ساخته است.

یحیی زاده درباره عدم پیروزی در 8 هفته اخیر توضیح داد: علاوه بر اینکه در این 8 هفته بدشانس بودیم، اشتباهات داوری نیز بی تاثیر نبود.

این بازیکن ملوان می گوید تلاش می کنند مانند بازی اول از سپاهان امتیاز بگیرند و در راه قهرمانی موثر باشند.

یحیی زاده: ملوان می تواند در قهرمانی لیگ تاثیر بگذارد