یزدان دوست: خوشحالم که در پرطرفدارترین تیم آسیا هستم

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، رضا یزدان دوست، مدافع جدید تراکتورسازی که از صنعت نفت به این تیم پیوست، در گفتگو با خبرنگار مجله اخبار فوتبال، درباره فصل گذشته گفت: لیگ قبل را بد شروع کردیم. چون تیم دیر بسته شد و آقای منصوریان به کرونا مبتلا شد و در بالای تیم نبود، از نظر تاکتیکی توجیه نشدیم. در چند هفته اول نتایج خیلی بدی گرفتیم و بعد از آن خیلی خوب کار کردیم و در اواسط لیگ 8، 9 هفته بدون شکست رفتیم. اما در چند هفته گذشته نتوانستیم به نتایج مورد انتظار دست یابیم. ما در گلزنی موفقیت خاصی نداشته ایم. در کل فصل خیلی خوبی برای من بود. آقای منصوریان خیلی زحمت کشیده است.

یزدان دوست همچنین درباره حضور چند مدافع در تیم تبریزی و شروع رقابت توضیح داد: تراکتور امسال مدافعان بسیار خوبی دارد. سران تیم 3، 4 بازیکن سال های قبل خود را نگه داشتند و امسال چند مدافع جدید آوردند. من همچنین دارای رذایل ظالمانه و قدرتمند هستم. رقابت بین ما شدید خواهد بود. فکر می کنم 5، 6 مدافع میانی که در تراکتور داریم امسال بتوانند به یکدیگر کمک کنند. چون رقابت خیلی خوبی بین ما در حال شکل گیری است که مطمئنا فقط یک مسابقه فوتبالی است و رفاقت بین ما بیشتر موج می زند.

وی در خصوص عضویت تراکتورسازی نیز گفت: در پایان فصل گذشته با چند پیشنهاد مواجه شدم اما پیشنهاد تراکتور جذابیت بیشتری داشت. آنها پروژه حساب شده ای داشتند و بالاخره پوشیدن پیراهن تراکتورسازی برای هر بازیکنی رویایی است و اتفاق مبارکی است. من هم تصمیم گرفتم به تراکتور بیایم تا انشاالله بتوانیم اتفاقات بزرگی را رقم بزنیم و از تکرار اتفاقات فصل قبل جلوگیری کنیم.

این بازیکن به تمجید از سرمربی جدید تبریزی ها پرداخت و افزود: فکر می کنم تراکتور با او نتایج عالی خواهد گرفت. امیدوارم فصل خوبی در پیش داشته باشیم. من و سایر بازیکنان نیز می توانیم طبق صلاحدید خود دستورات تاکتیکی را از آقای بردیف بگیریم و سپس این دستورالعمل ها را در زمین اجرا کنیم.


سرویس خبر شماره: 1835767
07 مرداد 1401 ساعت 14:13 |
10.7 هزار |

66نقطه نظر

دیدار با گل گهر را باید دست خالی ترک کنیم

یزدان دوست درباره اردوی این تیم در ترکیه نیز گفت: اردوی بسیار خوبی را برگزار می کنیم. همه چیز مرتب است. نظم و انضباط آقای بردیف اینجا حاکم است. تمرین بسیار سختی را دنبال می کنیم. آقای بردیف مربی بسیار سخت گیر و حرفه ای است. به راحتی می توانم بگویم که آنها با بسیاری از مربیان خارجی که در ایران کار می کردند متفاوت هستند، زیرا تمام اصول حرفه ای را رعایت می کنند. توصیه هایی که آنها آموزش می دهند و از بازیکنان می خواهند ضروری و مهم است.

مدافع جدید تراکتورسازی در پایان درباره دیدار هفته اول این تیم گفت: اولین بازی ما با گل گهر در سیرجان خواهد بود. بازی بسیار سخت و سنگینی است. آقای قلعه نویی همیشه تیم های مدعی قهرمانی را تعطیل کرده و همیشه برای پیروزی پا به میدان می گذارند، به خصوص که این دیدار در زمین آنها خواهد بود. اما با توجه به ترکیبی که امسال داریم به سیرجان می رویم و اجازه نمی دهیم افکارشان را در زمین جامه عمل بپوشانند. انشاالله بتوانیم بازی را به سود خود به پایان برسانیم و با امتیاز به تبریز برگردیم تا لیگ را قدرتمند آغاز کنیم.



مجله اخبار فوتبال داخلی

وی با ابراز خرسندی از انتخاب تیم جدیدش گفت: از حضور در تراکتور واقعا احساس خوبی دارم. خوشحالم که فصل آینده پیراهن پرطرفدارترین تیم آسیا را بر تن می کنم. سعی می کنیم خودمان، باشگاه تراکتورسازی و هواداران پرشور این تیم را سربلند کنیم تا مردم تبریز و هواداران بزرگ تراکتورسازی را با نتایج موفقیت آمیز خوشحال کنیم.

مدافع جدید تراکتورسازی مدعی است قربان بردیف یکی از بهترین مربیان خارجی است که تاکنون در لیگ برتر ایران فعالیت کرده است.