یورگن کلوپ اعتراف کرد که “تأثیرات جدید” به نام 7 جوان لیورپول کمک خواهد کرد – لیورپول اف سی

یورگن کلوپ معتقد است “پایه” برای آینده درخشان در لیورپول وجود دارد، در حالی که اذعان دارد که “تأثیرات جدید” سرپرست به نسل جدید باشگاه کمک خواهد کرد.

کلوپ آخرین بازی خارج از خانه دوران تصدی خود را در روز دوشنبه زیر نظر داشت و شاهد ترکیب دو بازیکن جوان باشگاه برای گل سوم قرمزها بود.

ضربه ایستگاهی هاروی الیوت توسط جارل کوانسا با ضربه سر وارد دروازه شد مطابق با مایکل رید از اوپتا اولین گل لیگ برتر بود که در آن دو بازیکن انگلیسی 21 ساله یا کمتر از زمانی که استیون جرارد در سال 2001 به مایکل اوون کمک کرد.

هر دو بازیکن احتمالاً بخش مهمی از برنامه‌های سرمربی آینده آرن اسلات را تشکیل می‌دهند و کلوپ در کنفرانس مطبوعاتی خود پس از تساوی 3-3 لیورپول مقابل استون ویلا، دیدگاهی تامل برانگیز داشت.

مدیر توضیح داد که “تأثیرات جدید همیشه کمک می کند” و الیوت و کوانسا را ​​در کنار پنج جوان دیگر که بخشی از هسته بعدی هستند نام برد.

او گفت: “من اجازه دارم فقط بخش های خوب آن را ببینم.”

«اگر ادامه دهید، باید در مورد آنچه خوب پیش نرفت فکر کنید، زیرا در این صورت باید تغییرات، تعدیل‌ها، هر چیزی را انجام دهید. اما واضح است که این من نیستم.

«پس چیزهای خوب، بله، قبلاً گفتم.

جالب است که گفتی هاروی از راه رسید. فکر می کنم هاروی در حال حاضر در فصل سوم، اگر نه فصل چهارم، حضور دارد.

بیرمنگام، انگلیس - دوشنبه، 13 می 2024: هاروی الیوت بازیکن لیورپول سومین گل تیمش را در جریان بازی لیگ برتر انگلیس بین استون ویلا اف سی و لیورپول در ویلا پارک جشن گرفت.  (عکس از دیوید راوکلیف/تبلیغات)

او مدتی است که اینجاست، او قبلاً بهترین بازیکن بود و سپس به شدت مصدوم شد و مواردی از این دست. اما بله، امروز بازی خوبی است.

“جارل بله، کانر بله، جیمز مک کانل، بابی کلارک، کاید گوردون – مدت زیادی مجروح شده است، اکنون برگشته ایم، واقعا خوب است – استفان باجستیک … بنابراین پایگاه آنجاست، و همه اسلحه های بزرگ دیگر.

«تأثیرات جدید همیشه کمک می کند، این طور است.

“ما آنچه را که می توانستیم انجام دادیم. اگر می‌توانستیم بهتر عمل کنیم، احتمالاً می‌کردیم، بگذارید همین‌طور بگویم. اکنون ما همان جایی هستیم که هستیم و بس.»

آرن اسلات و سیپکه هالشوف (تصاویر الامی)

بلافاصله پس از انتشار خبر استعفای کلوپ این ترس وجود داشت که کار برجسته در توسعه آکادمی و پاداش دادن به بازیکنان جوان با تغییر کادرفنی خدشه دار شود.

اما به طرز دلگرم کننده ای، اسلات در طول دوران حضورش در فاینورد ثابت کرد که نه تنها راحت است، بلکه مشتاق است تا هر زمان که ممکن است جوانان را به سمت خود بیاورد.

در حالی که ممکن است الیوت و کوانسا در حال حاضر در سطح تیم اول شروع کننده باشند، و کانر بردلی هم دور از دسترس نیست، باید فرصتی برای سایرین وجود داشته باشد تا فصل بعد قدم بردارند.

این «تأثیرات جدید» می‌تواند برای برخی که هنوز در آستانه شکستن قرار دارند، تغییری در اقبال داشته باشد و برای دیگرانی که هنوز در آستانه هستند، بهبود یابد.

استون ویلا 3-3 لیورپول

بیرمنگام، انگلیس - دوشنبه، 13 می 2024: ژارل کوانسا (R) بازیکن لیورپول پس از به ثمر رساندن گل سوم در جریان بازی لیگ برتر انگلیس بین استون ویلا اف سی و لیورپول در ویلا پارک، با کاپیتان هم تیمی ویرجیل فن دایک جشن گرفت.  (عکس از دیوید راوکلیف/تبلیغات)



https://www.thisisanfield.com/2024/05/jurgen-klopp-admits-new-influences-will-help-as-7-liverpool-youngsters-named/ منبع: