یورگن کلوپ با شانس استفان بایچتیک را برای “هر کسی که آماده مبارزه است” تمجید کرد – لیورپول FC

پسر خوب، بازیکن خوب. او در حرکاتش بسیار باهوش است.

کلوپ در پاسخ به این سوال که آیا هیچ یک از هشت بازیکنی که برای پیروزی 1-0 روز سه‌شنبه به تیم آورده شدند، خود را مجبور به رقابت برای آخر هفته کرده‌اند، گفت: “درها برای همه باز است.”

او گفت: «بنابراین ما اکنون چند روز تمرین داریم و فکر نمی‌کنم الان درست بعد از یک بازی بگوییم خوب حالا تیم هشت هفته آینده است.»

“تمرین همیشه اینگونه است، چه کسی در تمرین ظاهر می شود.

یک مدافع میانی طبیعی که به هافبک دفاعی تبدیل شده بود، نمایش بایچتیچ با توجه به اینکه اولین بازی او پس از آسیب دیدگی لگن بود، بسیار چشمگیرتر شد.

لیورپول، انگلستان - سه‌شنبه، 6 سپتامبر 2022: استفان باجتیچ، بازیکن لیورپول در جریان یک جلسه تمرینی در مرکز آموزشی AXA قبل از بازی روز اول لیگ قهرمانان اروپا در گروه A بین SSC ناپولی و لیورپول FC.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

واقعاً چیزی که کمک می کند این است که او در این چالش ها پیروز می شود. چند قدم آخر قبل از اینکه توپ را مهار کند، واقعا خوب است.

و با انتقاد سرمربی از بازیکنانش به خاطر شکست در تساوی 2-2 اولیه با وولوز و باخت 3-0 مقابل برایتون، تمجید او از باجستیچ گویا بود.

او چند موقعیت داشت – من مطمئن نیستم که دید که فضا دارد یا فقط امیدوار بود که فضا داشته باشد – وقتی چرخید و در واقع فضا وجود داشت. او واقعاً خوب عمل کرد.

اما البته، ما در یک برنامه بازیگری نیستیم، اما اکنون این بازی را داریم و سپس چهار روز برای تمرین داریم و بعد از آن فکر می کنم پنج یا شش روز تا بازی بعدی تمرین کنیم.

ما باید بجنگیم، هر کسی که آماده مبارزه است شانس خوبی برای بازی دارد.”

https://www.thisisanfield.com/2023/01/jurgen-klopp-praises-stefan-bajcetic-with-starts-for-whoevers-ready-to-fight/ منبع:

ما به دلیل بازیکنانی که در دسترس بودند، چرخش زیادی انجام دادیم، اما مطمئناً درها برای همه باز است.

حضور تیاگو و نبی کیتا در کنار او مطمئنا کمک کرد و دلایلی وجود دارد که این سه نفر باید برای دیدار شنبه چلسی حفظ شوند.

Bajcetic سومین بازی خود را برای تیم اول لیورپول به عنوان یکی از هشت بازیکنی که در Molineux به میدان آمدند، انجام داد و یک نمایش ترکیبی به عنوان شماره 6 ایجاد کرد.

و به نظر من داشتن تیاگو در کنار او بسیار مفید است.

این بازیکن 18 ساله در میان هواداران و در میان کلوپ و کادر مربیگری او به عنوان یک بازیکن مورد علاقه ظاهر می شود، این اتفاق در زمانی رخ می دهد که افرادی مانند فابینیو و جوردن هندرسون در حال مبارزه هستند.

کوستی از پشت ضربه خورد و چیزهایی از این دست، پس بیایید ببینیم که آنها چگونه بهبود می یابند.

استفان باجستیچ تنها با نمایشی برجسته مقابل وولوز، شهرت خود را بیشتر کرد و یورگن کلوپ گفت: “درها برای همه باز است.”

بیایید نگاهی بیندازیم.

تیاگو در زمین زیاد صحبت می کند – و نابی واقعا امشب آنجا بود، که واضح است که بسیار مفید است.

من نابینا نیستم، اما معمولاً تمرین نمی‌کنیم: هر سه روز یک‌بار بازی می‌کنیم و سپس بهبود می‌یابیم، برخی کمی تمرین می‌کنند.

و علاوه بر آن، در گذشته ما بازی‌های زیادی را بردیم، پس چرا باید تغییرات اساسی ایجاد کنید؟

هر چه جوان تر باشید، شروع خوبی در بازی مهم تر است.

2M9B5CN 17 ژانویه 2023؛  استادیوم مولینوکس، ولورهمپتون، وست میدلندز، انگلستان؛  جام حذفی فوتبال، ولورهمپتون واندررز مقابل لیورپول؛  بازیکنان لیورپول در دقیقه 13 گل هاروی الیوت را جشن می گیرند

“امیدوارم داروین فردا یا پنجشنبه به تمرینات بازگردد، البته ممکن است پس از آن در رقابت باشد.