یورگن کلوپ به‌روزرسانی‌هایی را درباره ضربه‌های بدن جوتا و آلیسون مقابل من سیتی به اشتراک می‌گذارد

یورگن کلوپ گفته است که لیورپول باید منتظر بماند تا میزان مصدومیت دیوگو جوتا و آلیسون بکر در تساوی 1-1 شنبه برابر منچسترسیتی را کشف کند.

مهاجم پرتغالی در اوایل نیمه دوم به دلیل آسیب دیدگی عضلانی ظاهری مجبور به ترک بازی شد، در حالی که دروازه بان در وقت های تلف شده از ناحیه همسترینگ مشهود بود اما تا سوت پایان مبارزه کرد.

بعد از بازی از سرمربی قرمزها در مورد این زوج سوال شد و او در پاسخ به این دو ضربه بدنی دلسرد شد.

کلوپ (از طریق لیورپول ورلد) گفت: «علی چیزی احساس کرد و دیوگو چیزی را احساس کرد. این چیزی است که ما باید آن را ارزیابی کنیم.»

این بازیکن 56 ساله در خصوص مصدومیت آلیسون گفت: من هیچ سرنخی ندارم که از کجا می آید. بله، این کاملا غیرعادی است اما این اتفاق می افتد. امیدوارم آنقدرها جدی نباشد اما فعلاً نمی دانم که چیست. من کمی با او صحبت کردم اما باید منتظر اسکن باشیم.

بیشتر بخوانید: (ویدئو) “خیلی به من نزدیک است…” – ترنت معتقد است سیتی یک “بازی” واضح مقابل لیورپول داشته است.

بیشتر بخوانید: (ویدئو) “همیشه خوب است…” – ترنت از جشن “خنده دار” خود از گل تساوی لیورپول لذت می برد.

خوشبختانه لیورپول تا پنجشنبه شب دیگر بازی نمی کند، اما با وجود هشت بازی دیگر در یک دوره 24 روزه در ماه دسامبر، قرمزها نمی توانند بدون دو بازیکن اصلی تیم اصلی جوتا و آلیسون باشند.

این دومی احتمالاً برای دیدار لیگ اروپا مقابل LASK حتی اگر امروز سالم به میدان می‌رفت، استراحت می‌کرد، اما این یک بازی منتظر است تا ببینیم آیا او در کناره‌ها طلسم طولانی‌تری خواهد داشت یا خیر.

این بازیکن برزیلی در صورت غیبت حتی برای یک ماه، بازیکن بزرگی خواهد بود، اما خوشبختانه ما یک پشتیبان بسیار توانا در Caoimhin Kelleher آماده داریم و منتظر هستیم تا وارد میدان شویم.

کلوپ همچنین در مورد میزان مصدومیت جوتا با انتظاری عصبی روبرو است و تنها چهار مهاجم ارشد دیگر برای برنامه بازی های ماه دسامبر از آنها دعوت می کنند.

انگشتان دست از هم عبور کرد که این زوج مورد ضربات جدی قرار نگرفته اند و تیم لیورپول می تواند بدون هیچ تلفات بزرگی از پیشروی بی امان قبل از کریسمس عبور کند.

🤩 بررسی EOTK FPL Gameweek 12 🤩: Tsimikas نیمکت نشینی نا امیدی، معامله پالمر؟ زمان فروش هیونگ مین سون است؟

https://www.empireofthekop.com/2023/11/25/klopp-alisson-jota-injuries-liverpool/ منبع: