یورگن کلوپ به جیمز میلنر پیشنهاد مربیگری در لیورپول را داده بود

با بیش از 850 بازی بزرگسالان از زمان اولین بازی او برای لیدز در سال 2002، که تقریباً 700 مورد از آنها در لیگ برتر یا لیگ قهرمانان بودند.ترانسفرمارکت) بومی یورکشایر فهرستی از تجربه های سطح بالا ایجاد کرده است که تعداد کمی از فوتبالیست ها در هر دوره ای می توانند با آن مطابقت کنند.

https://www.empireofthekop.com/2023/05/18/klopp-milner-coaching-offer-liverpool/ منبع:

📚 EOTK Insider: دارنده دو مدال طلا که تنها مردی است که در دو نوبت جداگانه برای لیورپول و اورتون قرارداد امضا کرده است.

بیشتر بخوانید: دنی مورفی «نمی‌تواند ببیند» لیورپول در حال جذب ستاره 373 هزار پوندی است، حتی اگر «هواداران او را بگیرند»

بیشتر بخوانید: کارشناس امور مالی جنبه احتمالی فرمت جدید لیگ قهرمانان اروپا را که می تواند به لیورپول کمک کند سؤال می کند

با این حال، هیچ پیشنهاد رسمی برای قرارداد جدیدی برای این کهنه‌کار وجود نداشت، که بنا بر گزارش‌ها، او پس از هشت سال حضور در لیورپول به دنبال یک چالش جدید در جای دیگری بود، در حالی که اخیرا شایعاتی مبنی بر انتقال به برایتون شنیده می‌شود.

این بدان معنا نیست که میلنر در آینده با چنین ظرفیتی به آنفیلد بازنخواهد گشت، با این حال، بسیاری از بازیکنان بزرگ LFC در گذشته حرفه‌های برجسته‌ای را در این تیم ایجاد کرده‌اند و حتی در برخی موارد حتی به آن بازمی‌گردند. قرمزها را مدیریت کند

مطابق با آینهاین بازیکن 37 ساله به عنوان مربی در قرمزها پیشنهاد شده بود، در حالی که آلمانی ظاهرا “ناامید” برای استفاده از بانک دانش دو دهه این هافبک به عنوان بازیکن لیگ برتر است.

با 37 ساله نیز به طور گسترده ای به عنوان یک الگوی حرفه ای بودن در شیوه ای که او خودش را به کار می گیرد، جای تعجب نیست که کلوپ به ظاهر آنقدر مشتاق بوده که او را به سمت مربیگری برای لیورپول تشویق کند.

گزارش ها حاکی از آن است که یورگن کلوپ برای یکی از چهار بازیکنی که لیورپول تایید کرده است که آنفیلد را ترک خواهد کرد، برنامه هایی در سر داشت.

علیرغم پیشرفت‌های میلنر در دوران حرفه‌ای‌اش، اهمیت او برای تیم در انجام 41 بازی در این فصل منعکس می‌شود که تنها با هفت بازیکن در آنفیلد بیشتر شده است.ترانسفرمارکت).

با هر ظاهری که باشد، هافبک جدا شده پس از خداحافظی با کاپ در سوت پایان بازی روز شنبه مقابل استون ویلا، می تواند گرم ترین استقبال را تضمین کند.

باشگاه روز چهارشنبه اعلام کرد که بابی فیرمینو، نبی کیتا، الکس آکسلید چمبرلین و جیمز میلنر همگی پس از پایان قراردادشان در ماه آینده مرسی ساید را ترک خواهند کرد، اگرچه سرمربی ظاهراً بسیار مشتاق حفظ قرارداد دوم بود.