یورگن کلوپ تغییر موقعیت تاثیرگذار ترنت الکساندر-آرنولد در برابر من سیتی – باشگاه لیورپول را توضیح داد.

یورگن کلوپ معتقد است که ترنت الکساندر-آرنولد فراتر از گل تساوی مقابل منچسترسیتی برای لیورپول تفاوت ایجاد کرده است، زیرا موقعیت خود را در اواسط بازی تغییر داده است.

الکساندر-آرنولد در دقیقه 80 با یک ضربه خوب دروازه ارلینگ هالند را لغو کرد تا تساوی ارزشمند 1-1 را در اتحاد به دست آورد.

این یک لحظه بزرگ از سوی نایب کاپیتان بود و اولین گل او پس از پیروزی 3-0 مقابل لستر در ماه مه بود، که به طور بالقوه کلیدی بود زیرا لیورپول برای قهرمانی در این فصل تلاش می کند.

این در میان نبرد سخت با جرمی دوکو رخ داد و کلوپ پس از بازی با اسکای اسپورتز صحبت کرد، توضیح داد که چگونه تغییر موقعیت باعث شد تیمش در آنجا برتری داشته باشد.

او منعکس کرد: “در نیمه به پسرها گفتم، “تصور کنید اگر خوب بازی کنیم!”، چگونه به نظر می رسید.

چون می‌توانیم خیلی بهتر عمل کنیم، مشکل همین است: داشتن لحظات خوب اما احساس نکردن آن‌ها، داشتن لحظات بد و احساس درست آنها.

این همیشه بازی را برای حریف باز می کند. اما بله، مجبور شدیم کمی تسویه حساب کنیم.

اما قرار دادن ترنت در موقعیت دفاعی متفاوت، واقعاً بیرون آمدن در فضایی که برناردو سیلوا را دائماً در نیمه اول یافتند، به علاوه Dom و Mo که این فاصله را بهتر در نیمه دوم کاهش دادند، به ما ثبات بسیار بیشتری داد.

از آنجا می توانیم خودمان فوتبال بازی کنیم، این واضح است.

“چطور گفتم، ما لحظات خوبی داشتیم. ای کاش بیشتر داشتیم، اما برای لحظه ای که در آن هستیم، حالم خوب است.

نکته کاملاً خوب است، آنها زمان زیادی را بدون تساوی (حتی) در اینجا سپری کردند، بنابراین ما باید آن را به عنوان یک موفقیت در نظر بگیریم.

منچستر، انگلستان - شنبه، 25 نوامبر 2023: ترنت الکساندر-آرنولد بازیکن لیورپول پس از به ثمر رساندن اولین گل تساوی در جریان بازی لیگ برتر انگلیس بین باشگاه منچسترسیتی و باشگاه لیورپول در ورزشگاه سیتی منچستر جشن می گیرد.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

این تغییر در بازی با بحث ادامه یافتن بر سر بهترین موقعیت الکساندر-آرنولد انجام شد که با دو بازی در میانه میدان انگلیس در این ماه بیشتر دامن زد.

ترنت امروز تفاوت را ایجاد کرد. کلوپ ادامه داد: نه تنها گلزنی کرد، بلکه در بسیاری از لحظات دیگر نیز حضور داشت.

“یک روز در انگلیس، شخص دیگری ترکیب را تشکیل می دهد، این کاملاً خوب است، ترنت را در هر جایی که فکر می کنید بهترین موقعیت او است قرار دهید.

(اما) قبل از اینکه دوباره در مورد موقعیت‌یابی صحبت کنیم، فکر می‌کنم زمانی که او می‌تواند هر از چند گاهی در جناح راست باشد کمک می‌کند.

بنابراین شما فقط این فضای مخفی را دارید و می توانید از آنجا به طور گسترده روی بازی تأثیر بگذارید، چیزی که همه ما در گذشته می دانستیم و دیدیم.

“بله، او بازی خوبی داشت.”



https://www.thisisanfield.com/2023/11/jurgen-klopp-explains-influential-trent-alexander-arnold-position-change-vs-man-city/ منبع: