یورگن کلوپ توضیح می دهد که چرا کودی گاکپو از داروین نونز در مقابل شف یونایتد شروع می کند – لیورپول اف سی

داروین نونز برای بازی لیورپول در شفیلد یونایتد روی نیمکت است – اما یورگن کلوپ می‌گوید این موقعیتی نیست که او «لایقش» باشد و سرمربی پیش از بازی درباره فکرش توضیح دهد.

کودی گاکپو و نونز اخیراً به طور موثری در حال چرخش بوده‌اند و این دو در دو بازی از چهار مسابقه اخیر – از جمله سفر به شفیلد یونایتد – هر کدام در ترکیب اصلی حضور داشته‌اند.

این مربی در برابر صحبت کردن در مورد روایت بین دو مهاجم مقاومت نشان داده است و فکر خود را برای انتخاب هلندی پیش از نونز در برامال لین توضیح داد.

وقتی از کلوپ در مورد تغییراتش و آنچه می‌خواهد از گاکپو ببیند، پرسیده شد، به آمازون پرایم گفت: «فقط یک بازی خوب، با چهار تیم تهاجمی‌مان در حال حاضر، متأسفانه، باید آن را بین آنها تقسیم کنیم.

کیفیت وجود دارد، ما از همه آنها راضی هستیم. این دقیقاً این است که چگونه می خواهیم شروع کنیم و چه کسی می آید.

بدیهی است که کودی لیاقتش را دارد، اما داروین لیاقت شروع نکردن را نداشت و او امشب بازی خواهد کرد، او برای ما بسیار مهم خواهد بود.

“در این برنامه شلوغ، شما باید مطمئن شوید که می توانید تا حد ممکن از تعداد زیادی استفاده کنید و همچنان به تعداد زیادی که ممکن است ریتم بدهید.”

در حالی که دیوگو جوتا با شروع دوباره دویدن قدمی برای بهبودی خود از مصدومیت همسترینگ برداشته است، کلوپ می‌داند که باید به دقت دقایق مهاجمانش را مدیریت کند.

LINZ، اتریش - پنجشنبه، 21 سپتامبر 2023: داروین نونیز از لیورپول در جریان بازی روز اول لیگ اروپا در گروه E بین LASK و لیورپول اف سی در ورزشگاه Raiffeisen Arena.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

لیورپول در مدت 20 روز هفت بازی از جمله بازی در شفیلد یونایتد دارد و با هشدار جدید اضافی در مورد مصدومیت جوئل ماتیپ، انتخاب تیم قابل درک است.

اما در حالی که انتخاب گاکپو به جای نونز پیش بینی می شد، برای برخی تعجب آور بود که ببینند الکسیس مک آلیستر پس از اینکه کلوپ پس از برد فولام به خستگی پاها اشاره کرد، دوباره شروع کرد.

کلوپ در مجموع چهار تغییر انجام داد و اگرچه اصرار دارد که روی یک بازی در یک زمان تمرکز کند، اما دیدار لیورپول با کریستال پالاس در روز شنبه در ساعت 12:30 بعد از ظهر از دست نخواهد رفت.

https://www.thisisanfield.com/2023/12/jurgen-klopp-explains-why-cody-gakpo-starts-over-darwin-nunez-vs-sheff-united/ منبع: