یورگن کلوپ درخواست “ویژه” آنفیلد را پس از اشاره به انتخاب جوانان – لیورپول اف سی

یورگن کلوپ از تماشاگران آنفیلد خواسته است که بدون قید و شرط از تیم جوان لیورپول حمایت کنند که احتمالاً او مجبور خواهد شد مقابل ساوتهمپتون به میدان برود.

با فهرست مصدومیت‌هایی که در حال حاضر شامل 13 بازیکن تیم اصلی است، و تلاش برای پیروزی در وقت اضافه ومبلی بر چلسی در ساق‌های بیشتر تیمش، آلمانی باید عصر چهارشنبه بسته خود را به هم بزند.

این می‌تواند به معنای دقایقی برای جوانان بیشتر باشد، با افرادی مانند تری نیونی و لوئیس کوماس که احتمالاً در صف دنبال کردن دیگر محصولات آکادمی Jayden Danns، بابی کلارک و جیمز مک‌کانل در تیم ارشد هستند.

و کلوپ مشتاق است که حامیان لیورپول با جشن گرفتن موفقیت‌هایشان و نادیده گرفتن خطاها، به فرزندانش هر شانسی برای شکوفایی پس از این مرحله بدهند.

او گفت: «ممکن است چند نفر از آنها شروع کنند، این واضح است، و اگر این کار را انجام دهند، کار را انجام خواهند داد و همه ما باید به آنها کمک کنیم تا چیزهای درست را جشن بگیرند و در مورد چیزهای اشتباه ناله نکنند.

لیورپول، انگلیس - شنبه، 10 فوریه 2024: بابی کلارک، جیمز مک کانل و کوستاس تسیمیکاس، بازیکنان تعویضی لیورپول، خود را برای حضور در بازی لیگ برتر انگلیس بین لیورپول اف سی و برنلی در آنفیلد آماده می کنند.  (عکس از دیوید راوکلیف/تبلیغات)

“لطفا “اوه” را انجام ندهید. این وحشتناک است: 60000 نفر (در حال رفتن) “اوه”. می توانم به شما بگویم زمانی که من بازی کردم فقط 12000 نفر بودند و احساس کردم که از اینجا (با اشاره به سرش) تا انگشتان پاهایم خوب نیست.

علاوه بر این، لحظه خوبی است. در واقع به دلیل مصدومیت‌های زیاد، لحظه بسیار بدی است، اما کاری که تا کنون می‌توانستیم انجام دهیم – به همین دلیل است که من بازی لوتون را خیلی دوست داشتم و بازی یکشنبه را خیلی دوست داشتم – فقط نادیده گرفتن کسانی است که از دست داده‌ایم.

ما تا آنجا که می‌توانیم آن را نادیده گرفتیم و فکر کردیم که چگونه می‌توانیم تیمی را تشکیل دهیم که هنوز بازی کردن با آن دشوار است و این کاری است که دوباره انجام خواهیم داد.

چند بار متوجه شدیم که چه جوی می تواند انجام دهد، اما اگر بتوانیم در چهارشنبه شب چیزی خاص خلق کنیم، واقعا مفید خواهد بود. میدونم که خیلی اینو میپرسم

زمان دشواری است، اما به هر حال بسیار مثبت است و ما دوست داریم این کار را ادامه دهیم، اما برای آن به افراد خود نیاز داریم، هیچ شانس دیگری وجود ندارد.

فقط یک مزیت داریم که فردا شب می توانیم داشته باشیم و آن آنفیلد است.

https://www.thisisanfield.com/2024/02/jurgen-klopp-makes-special-anfield-request-after-youth-selection-hint/ منبع: