یورگن کلوپ در واکنشی کنایه آمیز، مجری تلویزیون را “نادان” و “بی احترامی” خواند – باشگاه لیورپول

پس از پیروزی لیورپول مقابل شفیلد یونایتد، یورگن کلوپ در ساعت 12:30 بعدازظهر با یک مجری تلویزیونی مسابقه بدی داشت.

پس از پیروزی تیمش در برامال لین، باید مصاحبه‌ای با طنز می‌بود، اما حضور کلوپ پس از بازی در آمازون پرایم تا پایان کمی سرد شد.

در حالی که بیلی شارپ و استیو مک منمن در کنارش بودند، مارکوس باکلند مجری تلویزیون به شوخی گفت که لیورپول در “زمان شروع مورد علاقه کلوپ در آخر هفته” بازی می کند.

او به طعنه به بازی مقابل کریستال پالاس که ساعت 12:30 بعد از ظهر (GMT) آغاز می شود، اشاره می کرد، زمانی که لیورپول بیشتر از هر تیم دیگری در لیگ برتر در آن بازی می کند و معروف است که کلوپ از آن متنفر است.

کلوپ با کنایه از خود پاسخ داد و گفت: “این واقعاً عالی است که در مورد آن شوخی کنم، واقعاً …

ما دو جلسه داریم، پس خوب است که ریکاوری کنیم و دوباره برویم.

کریستال پالاس امشب هم بازی کرد، اینطور نیست، اما می‌دانم که شما حتی زمانی که در فوتبال کار می‌کنید آن را به خوبی درک نمی‌کنید، پس چرا باید سعی کنم دوباره توضیح دهم؟

“اگر با آن شوخی کنید به این معنی است که ما کاملاً نادان هستیم اما خوب است.”

کلوپ لبخند بر لب داشت اما به وضوح راضی نبود و ادامه داد: “بدیهی است که فوتبال سرگرمی است و من درک می کنم، همه چیز خوب است.”

مجری پاسخ داد: این فقط یکی از مسائلی است که پیش می آید و من سعی نمی کنم بی احترامی کنم.

که کلوپ گفت: “تو قبلا بودی.”

مکالمه ادامه یافت: “خب، یورگن، من عذرخواهی می کنم.”

کلوپ سپس اضافه کرد: “خوب است، شما می توانید آنچه را که می خواهید بگویید. فقط نمی‌توانم بگویم چه می‌خواهم، زیرا واقعاً متفاوت خواهد بود.»

لیورپول، انگلستان - شنبه، 6 می 2023: دوربین های تلویزیونی قبل از بازی لیگ برتر اتحادیه فوتبال بین باشگاه لیورپول و برنتفورد در آنفیلد.  عمومی.  تلویزیون.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

این امر باعث تماشای ناخوشایند شد و در حالی که همه همچنان لبخند می زدند، کلوپ در هنگام خروج آخرین بار را انجام داد.

باکلند گفتگو را بست و به کلوپ گفت: “ما برای شما در کریستال پالاس در آخر هفته آرزوی موفقیت داریم.”

با گذاشتن میکروفون، رئیس پوزخندی زد و گفت: “آره، و این را به کریستال پالاس هم خواهید گفت، خیلی ممنون.”

در حالی که مردم نظرات متفاوتی در مورد اینکه آیا کلوپ درست بود که باکلند را سر جای خود قرار داد یا خیر، متفاوت خواهد بود، این بازیکن آلمانی در مورد عصبانیت خود از بازی لیورپول دوباره در ساعت 12:30 بعد از ظهر موجه است.

آخرین بازی آنها در آن زمان، مقابل من سیتی، به دلایل پلیسی به زمان بازی منتقل شد. با این حال، بازی آینده مقابل کریستال پالاس دلیلی برای حضور ندارد.

در واقع، اگر لیورپول امروز عصر در یک بازی لیگ قهرمانان اروپا بازی می کرد، آنها اجازه بازی در ساعت 12:30 ظهر شنبه را نداشتند.

در عوض، TNT حفره‌ای پیدا کرد تا قرمزها برای چهارمین بار در این کمپین در آن جایگاه حضور پیدا کنند.

https://www.thisisanfield.com/2023/12/ignorant-disrespectful-klopp-reacts-to-tv-hosts-comments-on-12-30-kick-offs/ منبع: