یورگن کلوپ “دو تیم هم سطح” را می خواهد – اما نه “پاشیدن پول” – باشگاه لیورپول

گاکپو که ممکن است تا 44 میلیون پوند قیمت داشته باشد، با بازیکنانی مانند محمد صلاح، لوئیس دیاز، داروین نونز، دیوگو جوتا و روبرتو فیرمینو به عنوان بخشی از یک واحد 290 میلیون پوندی رقابت خواهد کرد.

بنابراین پتانسیل زیادی وجود دارد، کاملا منطقی است.

انصافاً انگار ما تیمی نخواهیم داشت. ما نمی توانیم مثل مونوپولی بازی کنیم. این طور است و ما هرگز انجام ندادیم، بنابراین من آن را درک نمی کنم.

“البته ما نمی توانیم صرفا خرج کنیم – و هرگز نمی توانیم، شگفت آور است. ما همیشه موقعیت هایمان را مرتب می کردیم.

این بخش بزرگی از فلسفه من است، واقعاً با بازیکنانی که دارید کاملاً با ایمان و اعتماد کار می کنم و مدام آنها را زیر سوال نمی برم و به آنها می گوییم که ما به بازیکن دیگری برای آن یا آن موقعیت نیاز داریم.

اما وقتی من می گویم که ما اکنون شروع به “پاشیدن پول نقد” نخواهیم کرد، تعجب می کند – ما هرگز این کار را نکردیم و به هر حال من آن را می دانم. این باید واقعاً واضح باشد.

در حالی که برخی از هواداران تصمیم به خرید یک مهاجم دیگر را در شرایطی که مشکلات فاحش در خط هافبک وجود دارد، زیر سوال برده اند، کلوپ پیشنهاد کرده است که این معامله خیلی خوب بوده که نمی توان آن را نادیده گرفت.

و این اتفاق می افتد – قبل از معرفی لیگ قهرمانان 36 تیمی در فصل 2024/25، که حداقل چهار بازی را به تقویم اضافه می کند – زیرا لیورپول قصد دارد “دو تیم هم سطح” داشته باشد.

لیورپول، انگلیس - جمعه، 30 دسامبر 2022: داروین نونیز (R) از لیورپول و یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، پس از بازی لیگ برتر انگلیس بین باشگاه لیورپول و لستر سیتی در آنفیلد.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

“الان من هستم [here] این مربی پیش از سفر به برنتفورد گفت: هفت سال و دو یا سه ماه، هر پنجره نقل و انتقالاتی تقریباً یکسان است.

قرمزها در حال حاضر اولین خرید خود را در پنجره نقل و انتقالات ژانویه انجام داده اند، با کودی گاکپو که از پی اس وی آیندهوون آمد تا به خط مهاجمی مجهز پیوست.

اما هرگز اینگونه نخواهد بود که فقط پول خرج کنید.

یورگن کلوپ توضیح داده است که لیورپول در حال برنامه ریزی برای تقویت تیم با “دو تیم هم سطح” با افزایش لیست بازی است.

و با بازی هایی که در سال های آینده خواهیم داشت، بازی ها کمتر نمی شوند. بازی های بیشتری خواهیم داشت و از این جور چیزها.

اگر تا تابستان صبر می‌کردیم قطعاً گران‌تر می‌شد، یا شخص دیگری او را انتخاب می‌کرد.

کودی گاکپو از پی اس وی آیندهوون در جریان بازی گروه A لیگ اروپا بین پی اس وی آیندهوون و آرسنال اف سی در استادیوم فیلیپس در 27 اکتبر 2022 در آیندهوون، هلند.  ANP OLAF KRAAK اعتبار: ANP/Alamy Live News

بنابراین واضح است که شما به کیفیت واقعی در همه پست ها نیاز دارید، و احتمالاً به دو تیم در یک سطح، اگر بخواهید، تا بتوانید چرخش و این جور چیزها را انجام دهید.

من فکر می‌کنم با کودی این امر بدیهی است، و نه تنها به این دلیل که اکنون این خلأ داریم: کیفیت او، زمان‌بندی عالی است.

من نمی‌خواهم کسی را ناامید کنم، اما ما با بازیکن برجسته‌ای مثل کودی گاکپو قرارداد امضا کردیم و مطلب بعدی که خواندید این است که “بعد کیست؟”

“ما در مورد این نوع چیزها صحبت می کنیم که انگار پول نقشی ندارد، مانند “چه کسی اهمیت می دهد؟”.

بدیهی است که ما سعی می کنیم این را آماده کنیم.

باز هم، اگر کاری باشد که بتوانیم انجام دهیم – و همیشه همینطور بود – و این به معنای بازیکن مناسب و وضعیت مالی است، ما آن را انجام خواهیم داد. و اگر نه، پس نه.»

https://www.thisisanfield.com/2023/01/jurgen-klopp-wants-two-teams-of-the-same-level-but-no-splashing-the-cash/ منبع: