یورگن کلوپ “شک” جوتا در برابر فولام – و آپدیت مصدومیت فیرمینو – باشگاه لیورپول را تایید کرد.

اینکه آیا جوتا بتواند به تیم ملحق شود یا خیر مشخص نیست، اما این احتمال وجود دارد که مانند آخر هفته، او فقط برای یک جایگاه روی نیمکت در نظر گرفته شود.

جوتا برای پیروزی 4-3 مقابل تاتنهام در تمرینات غایب بود، اما از روی نیمکت آمد تا یک پیروزی دراماتیک در اواخر آنفیلد به ثمر برساند.

“تقریباً برای نبی هم همینطور.”

لیورپول، انگلستان - یکشنبه، 9 آوریل 2023: داروین نونیز از لیورپول در جریان بازی لیگ برتر اتحادیه فوتبال بین باشگاه لیورپول و آرسنال اف سی در آنفیلد.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

کلوپ در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی خود به خبرنگاران گفت: “دیوگو مشکل دارد.”

لوئیس دیاز در بازی مقابل تاتنهام شروع کرد اما دو بازی در چهار روز باید برای بهبودی او خیلی زود به پایان برسد و داروین نونز جایگزین احتمالی مقابل فولام خواهد بود.

«تمرین بابی. او خوب به نظر می رسد، برای بازی آماده نیست اما بیشتر و بیشتر انجام می دهد. بنابراین ما منتظریم تا او دوباره به تمرینات تیمی ملحق شود.

او در بازی وستهام از پشت ضربه خورد، دنده کبودی داشت، نمی توانست قبل از بازی تمرین کند اما می توانست بدون آمپول یا هر چیز دیگری بازی کند.

کیتا از اواخر ماه مارس به دلیل مصدومیت مرموزی که در تیم گینه رخ داد از میادین دور بود و آخرین حضور او برای لیورپول باعث شد تا او در نیمه دوم در نمایشی فاجعه‌بار در کریستال پالاس در 25 فوریه به میدان رفت.

https://www.thisisanfield.com/2023/05/jurgen-klopp-confirms-jota-doubt-vs-fulham-and-firmino-injury-update/ منبع:

با این حال، دقایقی قبل از گل خود، بازیکن پرتغالی ضربه ای به کمرش خورد که آسیب دیدگی دنده موجود را تشدید کرد و او را برای چهارشنبه شب دچار تردید کرد.

یورگن کلوپ تایید کرد که دیوگو جوتا برای جدال لیورپول با فولام “تردید” است، در حالی که به روز رسانی در مورد مصدومیت روبرتو فیرمینو ارائه می دهد.

کلوپ در حال حاضر بدون یکی از مهاجمان ارشد خود در فیرمینو است و مربی فاش کرد که هم شماره 9 و هم نابی کیتا به بازگشت نزدیک هستند، اما هنوز آمادگی لازم را ندارند.

«شاید جشن دیوگو را دیده باشید، او خیلی آرام نشسته بود.

او از آن زمان به بعد تمرین نکرد، بنابراین این شک وجود دارد. او حداقل شک دارد، اما امیدوارم بتواند تا قبل از فردا شب بهبود یابد.

او می‌توانست بازی کند، اما وقتی وارد زمین شد بلافاصله ضربه دیگری به او زد.