یورگن کلوپ: “ما واکنش نشان خواهیم داد، می توانم قول بدهم” – باشگاه لیورپول

یورگن کلوپ به بازیکنان لیورپول قول داده است که در روز یکشنبه در دیدار مقابل کریستال پالاس در لیگ برتر، واکنشی به شکست خانگی 3-0 مقابل آتالانتا در لیگ اروپا نشان دهند.

امیدهای لیورپول برای پایان دادن به سلطنت کلوپ با یک فینال اروپایی نمایشی در دوبلین، پس از آن که آتالانتا نمایش ضعیفی را برای اولین شکست خانگی قرمزها در 14 ماه انجام داد، در خطر واقعی قرار دارد.

بازی برگشت مرحله یک چهارم نهایی هفته آینده در برگامو برگزار می شود، اما قبل از آن توجه لیورپول به مبارزه شدید سه جانبه در صدر لیگ برتر و دیدار مقابل تیم الیور گلاسنر پالاس برمی گردد.

کلوپ در پاسخ به این سوال که چگونه می تواند اطمینان حاصل کند که از نتیجه پنج شنبه تا یکشنبه خماری نخواهد داشت، گفت: “اول و مهمتر از همه، من نمی توانم اطمینان حاصل کنم که هرگز نمی توانم. اما با این حال، این شغلی است که باید انجام دهم.

من فکر نمی‌کنم که این یک نقطه پایین عمومی بود، اما از نظر عملکرد یک نقطه پایین بود. اما نکته واقعا خوب در مورد اجرای واقعا بد این است که شما می توانید بهتر بازی کنید. از آنجا شروع کنید.

“این باید احساس بدی داشته باشد، بنابراین اجازه دهید پسرها آن را به خانه ببرند، روی آن بخوابند و سپس دور هم جمع شوند و بهبود پیدا کنند و از آنجا بروند.

از روز شنبه آماده شدن برای کریستال پالاس را آغاز خواهیم کرد. ما باید عکس العمل نشان دهیم، قطعاً صد در صد واضح است، اما من نمی توانم واکنش (مستقیم) بعد از بازی را برنامه ریزی کنم… اما می توانم قول بدهم، واکنش نشان خواهیم داد.»

لیورپول، انگلستان - پنجشنبه، 11 آوریل 2024: ترکیب بازیکنان لیورپول برای عکس گروهی تیمی قبل از بازی یک چهارم نهایی لیگ اروپا بین لیورپول اف سی و بی سی آتالانتا در آنفیلد.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

کلوپ 6 تغییر برای بازی پنجشنبه انجام داد که جو گومز، ابراهیما کوناته، کوستاس تسیمیکاس، هاروی الیوت، کودی گاکپو و کرتیس جونز همگی به میدان آمدند.

این اولین شروع از فوریه برای جونز بود، که پس از مصدومیت دو بازی تعویضی انجام داده است، در حالی که دیوگو جوتا برای اولین حضورش از هر نوع در تقریباً دو ماه گذشته از روی نیمکت آمد.

استفان باجستیچ و ترنت الکساندر-آرنولد غایب طولانی مدت در میان بازیکنان تعویضی بودند، اگرچه کلوپ گفت هیچ شانسی برای بازی الکساندر-آرنولد وجود ندارد و او فقط در ترکیب قرار گرفته است زیرا قوانین یوفا به او اجازه می دهد تا 23 نفر را انتخاب کند. بازیکنان

کلوپ در حالی که برنامه‌ریزی خود را از دست نداده و لیورپول همچنان در دو جبهه می‌جنگد، مشتاق است تا تیمش را به آمادگی کامل برساند.

او گفت: “هیچ فشاری (برای مدیریت بازگشت بازیکنان مصدوم) وجود ندارد، این فقط وضعیت است.”

“شغل من آسان ترین شغل در جهان نیست، اما سخت ترین نیست. اما این به بازیکنان مربوط می شود، باید مطمئن شوید که آنها را در زمین بازی می کنید و سپس به نوعی نتیجه می دهید.

ما در ترکیب‌های مختلف بازی کرده‌ایم و فوتبال واقعاً خوبی بازی کرده‌ایم و (پنجشنبه) بازی نکردیم و این دلیلی است که باختیم. این می تواند سرفصل باشد. درست نشد و این کاملاً خوب و درست است.

اما ما به همه آنها نیاز داریم و به همه آنها نیاز داریم تهاجمی، متناسب، دنبال آن، کمی عصبانی و پر از میل و نه چندان با موقعیت خودت، “من به ریتم نیاز دارم، من چندین سال بازی نکردم” – سعی کنید از آن اجتناب کنید.»

https://www.thisisanfield.com/2024/04/jurgen-klopp-we-will-show-a-reaction-i-can-promise/ منبع: