یورگن کلوپ می‌داند که باشگاه‌های دیگر می‌توانند به روبرتو فیرمینو “چیزی بهتر” پیشنهاد دهند – باشگاه لیورپول

مهاجم قرمزها در حال حاضر به دلیل مصدومیت از میادین دور است و کلوپ هفته گذشته فاش کرد که فیرمینو به بازگشت به میادین نزدیک نیست.

از کلوپ در آستانه دیدار تیمش در لیگ برتر با چلسی در روز شنبه، از کلوپ پرسیده شد که چه چیزی مانع از توافق بر سر قرارداد جدید فیرمینو شده است.

بازیکن بزرگی است، و من هزار درصد نمی‌دانم برنامه‌های او چیست، شاید یکی دیگر به او پیشنهاد بهتری بدهد، نمی‌دانم، همه اینها ممکن است اتفاق بیفتد.

او واقعاً مهم است. بازی پیوند او، همه این چیزها. آن طور که ما می خواهیم بازی کنیم، شاید او برای همه باشگاه های جهان مناسب نباشد، اما قطعاً برای بیشتر آنها مناسب است. چون در مناطق تنگ، داشتن یک بازیکن تکنیکی با هوش فوتبالی‌اش، که بتواند از آنجا بازی را توسعه دهد و روی آن گل بزند، که بی‌خود باشد، خیلی وقت‌ها به این نتیجه نمی‌رسی.

دبی، امارات متحده عربی - یکشنبه، 11 دسامبر 2022: روبرتو فیرمینو بازیکن لیورپول قبل از بازی سوپرکاپ دبی 2022 بین لیورپول اف سی و المپیک لیون در ورزشگاه آل مکتوم.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

“چیزهای عادی، از دید شما دلیل آن چه می تواند باشد؟” از خبرنگار پرسید.

و علیرغم اینکه فیرمینو می‌گوید می‌خواهد بماند، بدون توافق، کلوپ به وضوح می‌داند که همه سناریوها روی میز باقی می‌مانند.

ما خیلی زود هستیم، پنجره نقل و انتقالات حتی بسته نشده است و خواهیم دید.

https://www.thisisanfield.com/2023/01/jurgen-klopp-aware-other-clubs-could-offer-roberto-firmino-something-better/ منبع:

اما تو از من پرسیدی که آیا می‌خواهم او بماند. بله، و همه چیز در این لحظه همانگونه است که باید باشد.

زمانی که به او گفته شد که ممکن است از پایان بازیکن عقب بیفتد، یا اینکه لیورپول هنوز قرارداد جدیدی را روی میز قرار نداده است، کلوپ تمایلی به توضیح بیشتر نداشت.

فیرمینو قبل از مصدومیتش، در فصلی که لیورپول برای یافتن هر نوع ثباتی با مشکل مواجه شده بود، یکی از بازیکنان برجسته آنها بود و تاکنون 9 گل در فصل 2022/23 به ثبت رسانده است.

کلوپ افزود: «در قسمت اول فصل، ما پرواز نمی‌کردیم، اما بابی شاید تنها کسی بود که در بسیاری از بازی‌ها یک نوع فصل معمولی را انجام داد.

با این حال، کلوپ در بخش دوم پاسخ خود اعتراف کرد که این احتمال وجود دارد که سایر باشگاه‌ها بتوانند «چیزی بهتر» به فیرمینو ارائه دهند.

او ادامه داد: “این اطلاعات کمی بیش از حد دقیق است.”

شماره 9 قرمزها به طور آزمایشی با یک انتقال پول کلان به خاورمیانه مرتبط شده است، جایی که او مطمئناً بیشتر از آنچه لیورپول ارائه می دهد درآمد خواهد داشت.

هیچ مشکلی وجود ندارد، یا هر چیز دیگری، فقط وضعیت است. من نمی توانم هیچ نوع مشکلی را در آن ببینم.»

“این کاملا طبیعی است. بابی در مورد وضعیت اینجا و آنچه ما در مورد او فکر می کنیم می داند، این واضح است. چیز دیگری برای گفتن نیست.

روبرتو فیرمینو در ترجیح خود برای امضای قرارداد جدید با لیورپول صریح بوده است، اما با توجه به اینکه قرارداد جدیدی هنوز به توافق نرسیده است، یورگن کلوپ در مورد آینده برزیلی روز جمعه مورد سوال قرار گرفت.