یورگن کلوپ پس از اخبار تناسب اندام، برنامه کانر بردلی و کاید گوردون را فاش کرد – باشگاه لیورپول

یورگن کلوپ فاش کرد که کانر بردلی و کاید گوردون پس از مصدومیت های طولانی مدت به تمرینات کامل بازگشته اند و اکنون “نیاز به انجام بازی ها” دارند.

لیورپول با حضور در مسابقات پرمشغله تا پایان سال 2023، در موقعیت بسیار خوبی از نظر آمادگی تیم کلوپ قرار دارد.

بازگشت ابراهیما کوناته، رایان گراونبرچ، کرتیس جونز و جو گومز یک تقویت بزرگ در آستانه جدال با منچسترسیتی است و تنها تیاگو، اندی رابرتسون و استفان باجستیچ را کنار گذاشته است.

یک نکته مثبت در بلندمدت این است که هم بردلی و هم گوردون، دو بازیکن جوان با آرزوهای واقعی تیم اصلی، نیز به تمرینات کامل بازگشته اند.

کلوپ با ارائه به روز رسانی در مورد وضعیت مصدومیت، این زوج را معرفی کرد و مراحل بعدی را توضیح داد زیرا آنها برای بازگشت به سطح بزرگسالان تلاش می کنند.

سرمربی تیم گفت: “کانر بردلی در تمرینات کاملاً عادی است، اما اکنون او باید بازی کند – از زیر 21 سال شروع می شود.”

کاید گوردون در تمام هفته در تمرین با ما بود، که واقعا هیجان انگیز است.

“(او) خیلی خوب به نظر می رسد، اکنون باید دقایقی را به دست آورد.”

گوردون 19 ساله برای باخت 3-2 مقابل تولوز آخرین بازی خود در لیگ اروپا بخشی از ترکیب روز مسابقه بود و پیش از این چهار بار برای تیم زیر 21 سال این فصل بازی کرده بود.

در همین حال، بردلی، 20 ساله، از هفته‌های ابتدایی پیش‌فصل بازی نکرده است، زیرا پس از یک کمپین بسیار شلوغ به صورت قرضی در بولتون و ایرلند شمالی، دچار شکستگی استرسی در کمرش شده است.

متأسفانه، تا آخر هفته آینده فرصتی برای دقایق رقابتی در سطح U21s وجود نخواهد داشت، با یک استراحت طولانی قبل از سفر به ساندرلند در 3 دسامبر.

به شرط اجتناب از هر گونه شکست بیشتر، می توان انتظار داشت که بردلی و گوردون در حالی که به تمرین با تیم بزرگسالان ادامه می دهند، آن درگیری را آغاز کنند.

پس از آن، یک تساوی جام EFL در برابر تیم های ارشد برگزار می شود و لیورپول در مرحله یک هشتم نهایی با یکی از بولتون، برادفورد، دربی یا دانکاستر روبرو خواهد شد.

کارلسروهه، آلمان - چهارشنبه، 19 ژوئیه، 2023: کانر بردلی از لیورپول در جریان یک بازی دوستانه پیش فصل بین کارلسروهر SC و لیورپول اف سی در Wildparkstadion.  لیورپول 4-2 پیروز شد.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

چلسی (17 دسامبر) و فاینورد (22 دسامبر) تنها بازی های دیگر برای زیر 21 سال از هم اکنون تا پایان سال هستند که باید نقشه راهی برای آمادگی کامل بردلی و گوردون ارائه دهند.

با این حال، این احتمال وجود دارد که آنها برای بازگشت به تیم اصلی مقابل یونیون اس جی در لیگ اروپا (14 دسامبر) و وستهم در جام کارابائو (20 دسامبر) در نظر گرفته شوند.

بازگشت بردلی به طور خاص به کلوپ این امکان را می دهد که در خط دفاعی تیمش را تغییر دهد و این بازیکن جوان به عنوان پشتیبان ترنت الکساندر-آرنولد در دفاع راست در نظر گرفته شود.

https://www.thisisanfield.com/2023/11/jurgen-klopp-reveals-plan-for-conor-bradley-and-kaide-gordon-after-fitness-news/ منبع: