یوسف وکیا: صنعت نفت باید در لیگ برتر بماند

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، صنعت نفت آبادان در تلاش برای سقوط به لیگ یک، این هفته مقابل ملوان به تساوی رضایت داد. یوسف وکیا مدافع آبادانی درباره این دیدار به خبرنگار ما گفت: قبل از هر بحثی باید از هوادارانمان تشکر کنم که حتی در این شرایط هم از تیم حمایت کردند. واقعا سخت است و به ندرت پیش می آید که تیمی در انتهای جدول و هوادارانش 90 دقیقه اینطور او را تشویق کنند. مثل همیشه در این بازی ما را شرمنده کردند.

وکیا در پایان تاکید کرد: از همه مسئولان می خواهیم به تیم کمک کنند، متاسفانه این آقایان به غیر از قولی که داده اند، کاری انجام ندادند. الان در شرایطی هستیم که مدیران و مسئولان استانی و نفتی باید بیایند و به هر نحوی به تیم کمک کنند. آنها می گویند مردم در شرایط سخت دوستان خود را می شناسند، ما واقعاً در شرایط سخت حمایت هواداران را دیدیم، آنها همیشه ما را تشویق می کردند. با وجود اینکه تساوی کمکی به ما نکرد اما تا پایان بازی فقط تیم را تشویق کردند. انتظار ما از مسئولان این است که همانند هواداران از تیم حمایت کنند و حمایت آنها فقط شفاهی و شفاهی نیست، بلکه در تمرینات نیز پشت سر تیم است. چون حمایت آنها قلب تیم را قوی می کند.



مجله اخبار فوتبال داخلی


سرویس خبر شماره: 1896054
25 مارس 1401 @ 11:57 ق.ظ |
4.1 هزار امتیاز خبر|

1نقطه نظر

بدشانس بودیم که با تاوارس نتیجه نگرفتیم

مدافع صنعت نفت نظر خود را در خصوص اخراج تاوارس و آمدن ویسی اینگونه بیان کرد: جا دارد از آقای تاوارس تشکر کنم، این مربی واقعا تیم ما را زنده کرد، در زمان هدایت تاوارس خیلی خوب بازی کردیم اما بدشانسی او را عذاب داد و صنعت او روغن خورده بود. آقای ویسی که نماینده حضور همه است بعد از آمدنش اعتماد به نفس تیم بالا رفت و با انگیزه مقابل ملوان بازی کردیم. امیدوارم از بازی بعد پیروزی هایمان را شروع کنیم و در پایان در لیگ بمانیم.

مدافع صنعت نفت مدعی است کمترین حق این تیم ماندن در لیگ برتر است.

یوسف وکیا: صنعت نفت باید در لیگ برتر بماند

این بازیکن درباره داوری گفت: در این بازی چیز خاصی نبود که بخواهم درباره قضاوت داور صحبت کنم اما در طول فصل چه در آبادان و چه در حریف سوت های داور علیه ما بود که دلیل این اتفاقات این است که واقعا نمی دانم اما احساس می کنم از صنعت نفت دیواری کوتاهتر پیدا نکردند.از بازی با استقلال که یک پنالتی بد را به ما زدند، اگر اشتباه نکنم داور مسابقه داد. خطای موثر مقابل تراکتور چندین بازی داوران پنالتی ما را نگرفتند یا پنالتی بدی به سود حریف دادند، همانطور که گفتم دیوار ما کوتاه ترین است، هرکسی پاس داد به ما ضربه زد.

1576170

وی ادامه می دهد: همه مسابقه را دیدند، ما خیلی حمله کردیم، تا به حال این همه توپ روی دروازه حریف ندیده بودم و تبدیل به گل نشد. نمی‌دانم مشکل کجاست، ما از هر راهی برای برد تلاش کردیم و دویدیم، جنگیدیم و موقعیت‌هایی داشتیم، اما احساس می‌کردیم قرار نبود این بازی را ببریم. امیدوارم در هفت بازی باقی مانده نتایج خوبی بگیریم تا اول هواداران و بعد خودمان را خوشحال کنیم. چرا که حق کمتر آبادان نشینان حفظ صنعت نفت در لیگ برتر است. انشاالله با دعای آنها بتوانیم تیم را در لیگ نگه داریم.