یونایتد تایید کرد؛ رونالدو در تور آسیایی در کنار ما نیست


سرویس خبر شماره: 1832608
17 جولای 1401 ساعت 19:00
1.6 هزار |

4نقطه نظر

منچستریونایتد نیز شایعات اخیر درباره دلیل احتمالی غیبت رونالدو در این سفر را تایید کرده و گفته است که یک مشکل خانوادگی مانع از همراهی فوق ستاره پرتغالی شیاطین سرخ در این سفر شده است.

منچستریونایتد در اطلاعیه ای که امروز در سایت باشگاه منتشر شد، نوشت: کریستیانو رونالدو در بین بازیکنانی نیست که امروز منچستر را به مقصد تایلند ترک می کنند.



مجله اخبار فوتبال خارجی

منچستریونایتد به طور رسمی غیبت رونالدو در تور تابستانی این تیم در آسیا و استرالیا را اعلام کرد تا صحنه تنش جدیدی بین فوق ستاره پرتغالی و شیاطین سرخ ایجاد شود.

رسانه ها دیروز این خبر را منتشر کردند و مدعی شدند که رونالدو در سفر تابستانی شاگردان اریک تنهاخ برای انجام بازی های دوستانه و برگزاری اردوی تدارکاتی پیش فصل حضور نخواهد داشت. لیستی که امروز باشگاه منتشر کرد، تایید رسمی این اطلاعات بود.

به گزارش “ورش سه”، منچستریونایتد فهرست 31 بازیکن خود را برای شرکت در تور آسیا و اقیانوسیه اعلام کرد. بازیکنانی که باید در تایلند و استرالیا بازی های دوستانه انجام دهند. نبود نام رونالدو در این لیست تایید رسمی غیبت او در این انتقال از باشگاه منچستریونایتد بود.

یکی دیگر از ادعاهای مطرح شده در این روزها از سوی رسانه ها حاکی از آن است که یونایتد در پشت صحنه تصمیم گرفت مانع از خروج رونالدو از یونایتد نشود. اما باشگاه علناً اصرار دارد که قصد فروش رونالدو را ندارد. باید دید این گزارش های رسانه ای به زودی رسمی می شود یا خیر.