یونایتد 1-0 وستهام: آشتی درون تیم موثر بوده است

رونالدو خیلی زود عطش خود را برای گل نشان داد. او در دقیقه 15 پاس کاسمیرو را دریافت کرد و 25 یارد به سمت دروازه شوت زد اما فابیانسکی، دروازه بان وستهم، ضربه او را مهار کرد. چند ثانیه بعد، رشفورد پس از توپ ربایی، به سمت دروازه وستهام حرکت کرد و شوتی را روانه دروازه وستهام کرد که پس از برخورد به مدافعان این تیم به بیرون رفت. در دقیقه 16 ارسال دلوت با ضربه سر رشفورد توسط مدافع وستهم به زیبایی مهار شد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، منچستریونایتد امشب در دوازدهمین بازی خود در لیگ برتر در اولدترافورد میزبان وستهم بود و پس از گلزنی کریستیانو رونالدو مقابل شریف در اروپا، اریک تنهاچ او را زود به زمین فرستاد تا به عنوان مهاجم بازی کند. لیگ نوک شیطان بازی می کند.

مارکوس رشفورد که مشتاق گلزنی بود سرانجام در دقیقه 38 به گل رسید. پس از همکاری اریکسن و فرناندز در لبه محوطه جریمه، اریکسن توپ را به رشفورد داد و او با پاس فابیانسکی، یونایتد را پیش انداخت. نیمه اول با برتری 1-0 یونایتد به پایان رسید.

در دقیقه 82، آنتونیو شوتی را به سمت دروازه یونایتد شلیک کرد و مک تامینی را پشت سر گذاشت.

در دقایق بعد، وستهم کمی بهتر از یونایتد نشان داد و دو بار دروازه این تیم را تهدید کرد، اما به دلیل غفلت داوسون و هوشیاری دخیا، هیچ کدام از این موقعیت ها به دست نیامد و برای وستهم تبدیل به گل نشد.


سرویس خبر شماره: 1850987
8 نوامبر 1401 @ 21:43 |
21.4K |

36نقطه نظر

در دقیقه 62 راشفورد در محوطه جریمه توپ را از رونالدو عبور داد اما ضربه سر کریستیانو به بیرون رفت. در دقیقه 64 رونالدو پاس مک تومینی را دریافت کرد و از فاصله 20 یاردی شوت خود را به سمت دروازه شلیک کرد اما توپ از بالای دروازه به بیرون رفت.

منچستریونایتد در چارچوب هفته دوازدهم لیگ برتر در خانه به مصاف وستهام رفت و موفق شد با نتیجه یک بر صفر حریف خود را شکست دهد.

یونایتد 1-0 وستهام: آشتی درون تیم موثر بوده است

در دقیقه 86 ارسال مک تامینی به فرد برخورد کرد که دقایقی قبل به جای کریستین اریکسن وارد زمین شده بود. اما ضربه سر بازیکن برزیلی یونایتد به تیر دروازه برخورد کرد تا گل دوم شیاطین سرخ بدون گل باقی بماند. این بازی با برتری 1-0 منچستریونایتد به پایان رسید.



مجله اخبار فوتبال خارجی

در دقیقه 50 وستهام تقریبا به گل رسید. اسکاماکا به سمت دروازه شیاطین سرخ شلیک کرد که توسط لیساندرو مارتینز دفع شد. او ریباند را نیز شلیک کرد اما ضربه او به صورت مارتینز برخورد کرد تا برای دومین بار نجات پیدا کند.