یونایتد 3 – ناتینگهام 0: پیروزی آسان بدون رونالدو

1785579
ناتینگهام نیمه دوم را با چنان فرم خوبی آغاز کرد که تنها هفت دقیقه بعد، جسی لینگارد، بازیکنی که برای اولین بار گلزنی کرد، که انگیزه زیادی برای جدایی از تیم سابقش داشت، به دلیل مصدومیت شکست خورد. شاگردان تنهاچ که با دو گل از حریف پیش بودند و از امنیت خوبی برخوردار بودند، در بیشتر دقایق این نیمه بازی را حفظ کردند و اجازه انجام کار خاصی به حریف ندادند.

آنها با حوصله و پاس های فراوان برای زدن گل های بعدی راهی شدند و قبل از پایان نیمه دوم یک بار دیگر این کار را انجام دادند. در دقیقه 87 روی پاس کاسمیرو، فرد با یک ضربه دقیق دروازه تک به تک ناتینگهام را باز کرد تا نتیجه 3-0 شود.

1785578

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، منچستریونایتد در چارچوب دیدارهای تدارکاتی هفته هفدهم لیگ برتر انگلیس از ساعت 22:30 میزبان ناتینگهام فارست بود. شاگردان تنهاچ با پیروزی مقابل فولام به تعطیلات رفتند و قبل از شروع مجدد لیگ برتر پس از جام جهانی، در جام اتحادیه نیز برنلی را 2-0 شکست دادند. امشب آنها به روند خوب خود ادامه دادند و ناتینگهام را 3-0 شکست دادند و با 21 امتیاز و یک بازی کمتر با یک امتیاز پشت سر تاتنهام به رده چهارم صعود کردند.


سرویس خبر شماره: 1861566
ژانویه 07, 1401 در 01:26
2.5 هزار |

5نقطه نظر

شیاطین سرخ در جمع چهار تیم برتر از نفس افتاده اند

شیاطین سرخ در اولین بازی خود در لیگ برتر پس از جدایی رونالدو شروع خوبی داشتند و در عرض نیم ساعت دو بار دروازه حریف قرضولی را باز کردند. شاگردان تناخ پس از هدر دادن کرنر اول، کرنر دوم خود را به گل اول تبدیل کردند. این گل راشفورد در دقیقه 19 از روی پاس اریکسن به ثمر رساند.

1785577
1785576
تنها سه دقیقه بعد شاهد گل دوم منچستریونایتد بودیم. این گل با کار تیمی از داخل زمین شروع شد و با آخرین ضربه مارسیال همراه شد. در ادامه آن نیمه، میهمان یک گل بولی به ثمر رساند، اما داور پس از بررسی VAR، آن را اخراج کرد، بنابراین یونایتد با برتری 2-0 به رختکن رفت.

پیروزی 3-0 یونایتد نتیجه نهایی این دیدار بود تا منچستری ها با حفظ روند خوب خود در آستانه سال جدید، شانس خود را برای صعود به رده های بزرگسالان افزایش دهند. آنها با پیروزی امشب 29 امتیازی شده اند و حتی با پیروزی در دو بازی اخیر خود شانس صعود به رده دوم را دارند. ناتینگهام با قبول نهمین شکست خود، 13 امتیازی باقی ماند تا با قرار گرفتن در رده نوزدهم، میزبان 2023 در منطقه قرمز باشد.



مجله اخبار فوتبال خارجی

منچستریونایتد با پیروزی 3-0 مقابل ناتینگهام فارست، با تاتنهام رده چهارم فاصله گرفت.

یونایتد 3 - ناتینگهام 0: پیروزی آسان بدون رونالدو