یوونتوس به دنبال قراردادهای ژانویه برای جیدون سانچو، دونی فن دی بیک و رافائل واران است – اخبار نقل و انتقالات و اخبار من یونایتد


فصل دوم اریک تن هاگ، سرمربی منچستریونایتد که هدایت این باشگاه را برعهده داشت، با مصدومیت ها و جنجال هایی که تهدیدی برای از بین بردن کمپین بود، بسیار عالی نبود.

در حالی که نتایج لیگ برتر در ماه گذشته افزایش یافته است، آشفتگی زیادی پیرامون آینده چند ستاره برجسته تیم اصلی وجود دارد.

رافائل واران، که فصل گذشته در زمان آمادگی انتخاب اول بود، به دلیل ترکیبی از سابقه مصدومیت ضعیفش و شکل هری مگوایر و جانی ایوانز، دقایق اولیه خود را کاهش داده است.

چند خروجی ژانویه روی کارت ها

گفته می شود که برنده جام جهانی از سقوط خود ناراضی است و بایرن مونیخ و حتی چلسی نیز به خدمات او علاقه دارند.

سپس موقعیت جیدون سانچو وجود دارد، با اخراج وینگر از تیم اصلی پس از درگیری عمومی با سرمربی پس از اینکه او در شبکه های اجتماعی رئیس را صدا زد و از عذرخواهی امتناع کرد.

با توجه به علاقه باشگاه های عربستان سعودی، احتمال خروج در ژانویه بسیار زیاد است، اما بازیکن ترجیح می دهد در اروپا بماند.

دونی ون دی بیک در اولدترافورد یک کابوس را تحمل کرده است و علیرغم آمدن سرمربی سابق آژاکس، ثروت او ذره ای تغییر نکرده است.

این بازیکن 26 ساله که از ترکیب یونایتد در لیگ قهرمانان حذف شد، دو بار در تمام رقابت ها به میدان رفت که مجموعاً 21 دقیقه بازی کرده است.

باشگاه های ترکیه ای برای امضای او صف کشیده بودند اما حالا به نظر می رسد هر سه بازیکن مورد توجه غول سری آ یوونتوس هستند.

علاقه بانوی پیر به وینگر یونایتد مشخص بود اما Tuttomercatoweb اکنون هافبک و مدافع را به لیست اهداف خود اضافه کرده است.

گفته می شود که تیم مستقر در تورین آماده انجام معامله برای هر سه در ماه ژانویه است، اما اگر آنها در زمستان به اهداف خود دست پیدا نکنند، آماده بازگشت تابستان آینده هستند.

یوونتوس به حمله سه گانه چشم دوخته است

یوونتوس مراقب وضعیت «اضافه» در منچستریونایتد است. در واقع، بیانکونری ها علاقه مند هستند که سه بازیکن از شیاطین سرخ در ژانویه یا حداکثر در تابستان جدا شوند.

آنها می‌توانند مدافع میانی فرانسوی واران، هافبک هلندی ون دی بیک و یادون سانچو، وینگر تیم ملی انگلیس باشند که چند هفته است در دید یووه بوده است.

این که آیا یوونتوس بودجه لازم برای تکمیل هر سه قرارداد در ژانویه را دارد یا خیر، همچنان یک شک باقی مانده است. به غیر از احتمالا سانچو، یونایتد مطمئناً هیچ انتقال قرضی برای دو نفر دیگر نخواهد داشت.

آنها خواهان خروج دائمی هستند تا بتوانند از پول تولید شده برای تقویت تیم استفاده کنند. در حالی که به نظر می رسد خروج ون دی بیک و سانچو فقط یک موضوع زمان باشد، قهرمان جام جهانی فرانسه هنوز می تواند تا پایان فصل بماند.

https://thepeoplesperson.com/2023/11/24/juventus-eyeing-january-deals-for-jadon-sancho-donny-van-de-beek-and-raphael-varane-272142/ منبع: