یوونتوس در بحران دوباره به آتالانتا امتیاز داد/بانوی پیر

دیدارهای هفته بیست و هشتم سری آ در ورزشگاه آلیانز تورین پیگیری شد که تیم فوتبال یوونتوس نتیجه ای بهتر از تساوی 2-2 مقابل آتالانتا کسب نکرد.

یوونتوس که مدتی در آستانه شکست قرار گرفته بود و از 6 بازی قبلی خود تنها یک پیروزی کسب کرده بود، فاصله چندانی با پذیرش یک شکست دیگر مقابل آتالانتا نداشت. گل دقیقه 35 تئو کوپمینرز برای آتالانتا باعث شد تا تیم میهمان تا دقیقه 66 برنده شود، اما آندره آ کامبیاسو با پاس گلی که به او وستون مک کنی داده شد، بانوی پیر را از شکست نجات داد. تنها سه دقیقه بعد، آرکادیوش میلیک گل دوم تورینوس ها را به ثمر رساند، اما آنها قدر این گل را ندانستند و در دقیقه 75 دوباره دروازه آنها توسط کوپمینرز باز شد.

در نهایت این دیدار با این چهار گل به پایان رسید تا یوونتوس در 7 بازی اخیر خود 6 امتیاز از دست بدهد. بدتر از آن، اگرچه این تساوی یک امتیاز به امتیازات قبلی یووه اضافه کرد و آنها را به 58 رساند، اما 2 امتیاز از دست رفت و جایگاه شاگردان آلگری را نسبت به هفته گذشته یک پله سقوط کرد. میلان قبل از این دیدار توانست با پیروزی مقابل امپولی به رده سوم صعود کند و تنها شانس یووه برای بازگشت به این موقعیت، کسب تمام امتیازات جدالش مقابل آتالانتا بود که انجام نشد. همچنین با این تساوی، فاصله یوونتوس و اینتر صدرنشین نسبت به هفته گذشته بیشتر شد و به 17 امتیاز رسید.

سرویس اخبار فوتبال خارجی