یوونتوس قیمت درخواستی خود را برای دوسان ولاوویچ هدف منچستریونایتد تعیین کرده است – اخبار نقل و انتقالات و اخبار منچستریونایتد

یکی دیگر از بازیکنانی که اخیراً نامش بر سر زبان ها افتاده است، دوسان ولاوویچ، مدافع یوونتوس پس از جنجال های اخیر این باشگاه است.

مارکوس راشفورد عملکرد تحسین برانگیزی داشته است، اما باشگاه همچنان به شماره 9 مناسب نیاز دارد و این چیزی است که باشگاه در آستانه پنجره تابستان آینده به دنبال آن است.

یووه باز است تا ولاوویچ را ترک کند

“علاقه مشخصی که به خصوص از انگلیس می آید، منچستریونایتد و آرسنال که عملکرد مهاجم صربستانی را از نزدیک دنبال خواهند کرد.


مجله United Matchday – از همه چیز با رنگ قرمز مطلع باشید!
هنوز برای محتوای بیشتر یونایتد خارش دارید؟ هر آنچه را که نیاز دارید را از اینجا دریافت کنید. فقط با 1.25 پوند در هر شماره / 3.75 پوند در ماه، اطلاعات بینش منحصربه‌فردی از یونایتد را مستقیماً در صندوق ورودی خود دریافت خواهید کرد – قبل از هر مسابقه و در طول ماه.

  • به‌علاوه اخبار، تاکتیک‌ها و تاریخچه تیم، ترکیب انحصاری هر مسابقه را دریافت کنید.
  • نه تنها این – United Matchday مملو از مقالات، اخبار، اخبار نقل و انتقالات، پازل ها، نوستالژی و طنز است.
  • دوستان خود را تحت تاثیر قرار دهید و از همه چیز با رنگ قرمز مطلع باشید!

آرسنال و اتلتیکو مادرید، رهبران لیگ برتر انگلیس نیز این وضعیت را از نزدیک زیر نظر دارند.


مطابق با رودی گالتی، این صربستانی با وجود اینکه در ژانویه 2022 برای پول کلان وارد می شود، ممکن است تابستان آینده در حرکت باشد.

در گزارشی در وب سایت او آمده است: “با وجود سرمایه گذاری اقتصادی باشگاه یوونتوس برای جدا کردن او از فیورنتینا در ژانویه 2022، یوونتوس به فروش احتمالی او در تابستان فکر می کند.”




https://thepeoplesperson.com/2023/02/02/juventus-have-set-their-asking-price-for-manchester-united-target-dusan-vlahovic-259206/ منبع:

*شایعه نقل و انتقالات ولاوویچ*
🔴🔴🔴 همانطور که رودی گالتی، روزنامه نگار گفت، منچستریونایتد آماده است تا تابستان آینده برای جذب دوسان ولاوویچ مهاجم یوونتوس با آرسنال مبارزه کند.#مرد متحد انتظار می رود در پنجره نقل و انتقالات تابستانی یک مهاجم جذب کند#MUFC #ManUtd #منچستر یونایتد #MUMUfootball pic.twitter.com/wldTuSWFfc

تیم نوبتی آماده است تا او را با پیشنهادی 80 میلیون یورویی کنار بگذارد، مبلغی که یونایتد مشکلی برای تطبیق نخواهد داشت.


اریک تن هاگ، سرمربی جدید منچستریونایتد، پس از شش سال وقفه طولانی، با این تیم که در ماه فوریه به ومبلی سفر می کند، ثروت این باشگاه را تغییر داده است.

امثال هری کین، ویکتور اوسیمن و بنجامین سسکو همگی به عنوان اهداف احتمالی ذکر شده اند.