یوونتوس 1-0 اسپتسیا؛ چراغ ها بالا می رود

در ادامه بازی حملات دو تیم برای گلزنی بی نتیجه ماند تا این بازی با همان گل ستاره اسپانیایی که در نیمه اول به سود یوونتوس به ثمر رسید به پایان برسد و این تیم به خوبی خود ادامه دهد. روند.

این اسپتسس بود که در شروع نیمه دوم بهتر عمل کرد و می توانست گل تساوی را به ثمر برساند، اما واکنش زودهنگام فوق العاده وویچیچ مانع از باز شدن دروازه بیانکونری شد.

در نیمه اول یوونتوس چندین موقعیت دیگر روی دروازه اسپتسیا ایجاد کرد اما نتوانست در پایان 45 دقیقه اول بازی را با همان گل بی نظیر آلوارو موراتا به سود بیانکونری ها به پایان برساند.



مجله اخبار فوتبال خارجی

دقایقی بعد یوونتوس می توانست گل دوم خوان کوادرادو را به ثمر برساند اما ضربه این بازیکن با واکنش زیبای دروازه بان اسپتسیا همراه شد.


سرویس خبر شماره: 1814081 |
15 مارس 1400 ساعت 22:24 |
3,670 |

0نظرات

یوونتوس در یک بازی فشرده تنها با یک گل آلوارو موراتا اسپتسیا را شکست داد.

یوونتوس که در هفته های اخیر روند بسیار بهتری نسبت به ابتدای فصل داشته است، امشب در هفته بیست و هشتم این سری میزبان اسپتسیا بود که با برتری 1-0 شاگردان ماسیمیلیانو آلگری به پایان رسید.

یوونتوس بهتر شروع کرد و در دقیقه 21 موفق شد گل اول را به ثمر برساند. آلوارو موراتا مانوئل لوکاتلی را تک به تک در مقابل دروازه اسپتسیا قرار داد و با یک ضربه دقیق به گل رسید تا نتیجه 1-0 شود.