یوونتوس 1-1 بولونیا؛ فرار از شکست در 5+90

یوونتوس در نیمه اول نتوانست از موقعیت های خود استفاده کند تا بازی با همان تساوی بدون گل در پایان 45 دقیقه اول به پایان برسد.

باز هم یوونتوس بود که می توانست به گل برسد اما این بار آلوارو موراتا نتوانست از این موقعیت استفاده کند. البته به هم خوردن تعادل این ستاره اسپانیایی نیز مانع از ارسال شوت خوب او به سمت دروازه بولونیا شد.

در شروع نیمه دوم، یوونتوس می توانست در دو دور با آلوارو موراتا و آدریان رابیو به گل برسد اما باز هم موفق به این کار نشد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، یوونتوس امشب در چارچوب هفته سی و سوم سری آ در ورزشگاه خانگی خود میزبان بولونیا بود که این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

در دقیقه 52 و بر خلاف جریان بازی، این بولونیا بود که موفق شد گل اول را به ثمر برساند. پاس خوب روبرتو سوریانو به مارکو آرناتوویچ رسید و این بازیکن پس از عبور از سد وویچک شزانی، دروازه خالی یوونتوس را نیز باز کرد و نتیجه را 1-0 کرد.

یوونتوس در لحظات جانسوز بازی مقابل بولونیا موفق شد از شکست فرار کند.

با نزدیک شدن به پایان بازی، یوونتوس در دقیقه 95 بازی را به تساوی کشاند. دوسان والاوویچ از روی پاس آلوارو موراتا گلزنی کرد تا یوونتوس در لحظات پایانی از شکست نجات پیدا کند.



مجله اخبار فوتبال خارجی

همانطور که انتظار می رفت یوونتوس هجومی شروع کرد و در اوایل بازی توسط پائولو دیبالا به گل رسید اما شوت از راه دور از کنار بولونیا به بیرون رفت.

در دقیقه 84 شوک بزرگی برای تیم میهمان وارد شد و دو بازیکن آن تیم یعنی آداما سومارو و گری مدل از زمین بازی اخراج شدند تا بولونیا با دو هم تیمی کمتر به کار خود ادامه دهد. یکی از آن اخراج ها به دلیل خطا و گرفتن کارت زرد دوم و دیگری به دلیل اعتراض به داور بود.


سرویس خبر شماره: 1820007 |
27 تیر 1401 ساعت 23:00 |
2,228 |

1نظرات