یوونتوس 2-1 ونتزیا; در یک قدمی سهمیه لیگ قهرمانان

یوونتوس به سرعت به گل رسید و در دقیقه 7 توسط لئو بونوچی به گل رسید. شوت میرتی از سمت راست توسط ماتائیس روی تیر افقی با ضربه سر در شش شمارش ارسال شد و بونوچی با ضربه سر کار را تمام کرد. این گل برای بونوچی در تولد 35 سالگی او بسیار با ارزش بود.


سرویس خبر شماره: 1822250 |
11 ارديبهشت 1401 ساعت 16:54 |
613 امتیاز خبر|

0نظرات

با لئو بونوچی دوتایی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، یوونتوس تیم چهارم جدول سری آ برای تضمین سهمیه خود امروز برای بازی با ونتزیا به سه امتیاز نیاز داشت و با تمام توان خود در خانه مقابل تیم انتهای جدولی قرار گرفت. پیروزی در این بازی یوونتوس را به سهمیه لیگ قهرمانان اروپا نزدیک کرد که نشان از اهمیت دو چندان بازی داشت.

یوونتوس زودتر از حد انتظار به میادین بازگشت و بار دیگر پیش افتاد. در دقیقه 75 بازی از روی کرنر، دانیلو با ضربه سر توپ را به خانه فرستاد و بونوچی در کنار خط برتری خود را دو برابر کرد و یووه را عقب انداخت.

در دقیقه 25 بازی ونتزیا می توانست از طریق هانری به گل برسد اما ضربه سر او با اختلاف بسیار کم روی دروازه به اوت رفت. هفت دقیقه بعد روی پاس سریع موراتا این ولاوویچ بود که فرصت گلزنی داشت اما با چند ثانیه تاخیر وارد زمین شد. یووه بازی را در دقایق پایانی نیمه اول به خوبی اداره کرد تا با نتیجه 1-0 به رختکن برسد.

یوونتوس توانست با پیروزی 2-1 مقابل ونتزیا، جایگاه خود را در رده چهارم محکم کند.

ونتزیا در نیمه دوم بازی را بهتر آغاز کرد و سعی کرد گل تساوی را به ثمر برساند. در دقیقه 69 بازی، شازنی با واکنشی عالی از روی کرنر ضربه خطرناکی را به سمت آرامو زد اما دو دقیقه بعد نتوانست ضربه پای چپ آرامو را مهار کند. پای چپ ستاره ونتزیا سفت بود و به تور برخورد کرد. این ششمین گل آرامو در این فصل بود.

یوونتوس در نهایت این دیدار را 2-1 برد و در صورت شکست رم امروز مقابل بولونیا، سه هفته مانده به پایان سری آ، سهمیه لیگ قهرمانان اروپا نهایی می شود.



مجله اخبار فوتبال خارجی