یوونتوس 2-2 آتالانتا: رتبه دوم رفت!


سرویس خبر شماره: 2008079
20 مارس 1402 در 10:42 ب.ظ.
319 امتیاز خبر

3نقطه نظر

تیم آلگری برگشت اما پیروز نشد.

یوونتوس در بازی خانگی هفته بیست و هشتم سری آ مقابل آتالانتا به تساوی 2-2 رسید.

یوونتوس 2-2 آتالانتا: رتبه دوم رفت!

به گزارش “ورش سه”، در چارچوب هفته بیست و هشتم رقابت های سری آ، عصر امروز یوونتوس میزبان آتالانتا بود و در دیداری نزدیک به تساوی 2-2 رضایت داد.

آتالانتا که در 5 بازی اخیر سری آ شکست نخورده بود با روحیه خوبی وارد این دیدار شد و سعی کرد حریف خود را با یک امتیاز تهدید کند اما اولین فرصت جدی این دیدار را فدریکو کیزا ایجاد کرد. کارنشی درست به موقع از دروازه بیرون آمد تا ارسال خطرناک این بازیکن قبل از رسیدن به فابیو میرتی قطع شود.

بازی تا دقیقه 20 توسط دو تیم ادامه داشت و فاصله کمی در مالکیت توپ بین دو تیم وجود داشت. با این حال، فشار بیشتر آتالانتا روی دروازه یوونتوس در نهایت باعث شد تا آنها در دقیقه 35 گلزنی کنند.

2000105

گل اول آتالانتا به زیبایی به ثمر رسید و دروازه یووه با یک گل تمرین شده باز شد. روی یک ضربه آزاد کوتاه در نزدیکی محوطه جریمه حریف، ماریو پالاسیچ توپ را به تئون کوپمینرز داد و او با ضربه محکم پای چپ توپ را به صورت غیرقابل کنترلی وارد دروازه کرد و بازیکنان حریف را شگفت زده کرد.

علیرغم عصبانیت مکس آلگری در کنار زمین برای انجام بازی بهتر از حریف، بازیکنان یووه نتوانستند نتیجه نیمه اول را تغییر دهند و مانند بازنده ها به رختکن بازگشتند.

2000106

میزبان نیمه دوم را بهتر آغاز کرد و در دقیقه 51 کیه زا فرصت خوبی برای گلزنی داشت اما در موقعیت آفساید قرار گرفت. او یک دقیقه بعد با دریافت یک توپ شل فرصت خوبی برای گلزنی داشت، اما ضربه تک به تک او آنقدر دقیق نبود که در چارچوب باشد.

2000107

عملکرد یووه در 45 دقیقه دوم به تدریج بهتر شد و در نهایت توانست در دقیقه 67 بازی را به تساوی بکشاند. وستون مک کنی در لبه محوطه جریمه آندره آ کامبیاسو را پیدا کرد که با یک پاس کوتاه توپ را به او رساند و این بازیکن توپ را از بین پاهای دروازه بان عبور داد تا اولین گل یوونتوس به ثمر برسد.

عملکرد یووه در نیمه دوم بعد از گل تقویت شد و به همین دلیل گل دوم خیلی سریع به ثمر رسید. در دقیقه 70 پاس ایلینگ جونیور در محوطه جریمه توسط مک کنی برای آرکادیوش میلیک مهار شد و او با یک ضربه قیچی توپ را به گوشه دروازه آتالانتا فرستاد.

آتالانتا که اخیرا تجربه یک گل جلو افتادن مقابل بولونیا و سپس شکست را داشت، مانع از تکرار این اتفاق شد. آن ها تنها 5 دقیقه بعد از گل میلیک توانستند بازی را به تساوی بکشند.

کوپمینرز در جریان ارسال رو به جلو برات دیمسیتی در محوطه جریمه یوونتوس، کنترل توپ را نداشت و با ضربه پای چپ از زاویه تقریبا بسته موفق شد توپ را از بین پاهای وویچ شزنی عبور دهد و به دبل دست یابد.

2000108

آلگری از کنان یلدیز، الکس ساندرو، تیموتی وه و مویس کین خواست تا روند بازی را تغییر دهند اما آتالانتا اشتباه نکرد و به یوونتوس اجازه گلزنی نداد تا نتیجه در دقایق پایانی بدون تغییر باقی بماند و با تساوی به پایان برسد. .

یوونتوس با این تساوی در رده دوم جدول رده بندی قرار گرفت و با 58 امتیاز در رده سوم قرار گرفت و میلان با 59 امتیاز در رده دوم باقی ماند. آتالانتا با این تساوی 47 امتیازی شد و در رده ششم قرار گرفت.

مجله اخبار فوتبال خارجی