یوونتوس 3-0 بولونیا; الگری در حال حاضر از اخراج فرار کرده است

یوونتوس بازی را با حملات متوالی روی دروازه بولونیا آغاز کرد و در دقیقه 24 موفق به گلزنی شد. در حالی که بولونیا در اوایل بازی یکی از معدود حملات خود را روی دروازه یووه داشت، بیانکونری در ضدحمله توپ را به ولاوویچ پاس داد و او فیلیپ کاستیک را در سمت چپ پیدا کرد تا با یک ضربه دقیق اولین گل تیمش را به ثمر برساند.

در دقیقه 72 روی کرنر ارسالی پاردس، آدرین رابیو توپ را به تیرک بولونیا زد تا گل چهارم یووه به ثمر نرسد. یووه به حملات خود ادامه داد و در دقیقه 87 ولاهوویچ با پاس کوادرادو موقعیت خوبی برای گلزنی به دست آورد که به هدر رفت. در نهایت یووه این بازی را 3-0 برد تا آلگری از خطر اخراج دور بماند.



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1846249
اکتبر 11, 1401 در 00:25
1.4K |

0نقطه نظر

یوونتوس در هفته هشتم سری آ امشب در خانه به مصاف بولونیا رفت و موفق شد با نتیجه 3 بر صفر حریف خود را شکست دهد.

یوونتوس 3-0 بولونیا;  الگری در حال حاضر از اخراج فرار کرده است

در ادامه نیمه اول یوونتوس پیش بود و شاگردان آلگری در دقیقه 30 فرصت زیادی برای زدن گل دوم داشتند اما میلیک به دلیل درخشش دروازه بان بولونیا نتوانست دروازه این تیم را باز کند. نیمه اول با برتری 1-0 یوونتوس به پایان رسید.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، بازی امشب یوونتوس و بولونیا برای بیانکونری بسیار مهم بود. عملکرد ضعیف و غیرمنتظره یووه در بازی های اخیر توسط این تیم و به خصوص سرمربی آنها ماسیمیلیانو آلگری مورد انتقاد شدید قرار گرفته بود و گفته می شود نتیجه نگرفتن در بازی امشب می تواند منجر به اخراج فوری این سرمربی شود.

یوونتوس نیمه دوم را بهتر از بولونیا آغاز کرد و پس از پانزده دقیقه توانست اختلاف را به دو گل برساند. این بار نوبت به گلزنی ولاوویچ رسید تا در این دیدار یک پاس گل داد و یک گل نیز به ثمر رساند. لوکاتلی توپ را به وستون مک کنی پاس داد و او از دوئل ولاوویچ صاحب توپ شد. ولاوویچ با ضربه سر دقیق گل دوم تیمش را به ثمر رساند.

یوونتوس سه دقیقه بعد گل سوم خود را به ثمر رساند. در دقیقه 62، خوان کوادرادو، بازیکن تازه وارد، آرکادیوس میلیک، ستاره ناپولی را با یک پاس خوب از کنار دروازه بان بولونیا عبور داد و دروازه بان بولونیا را با یک ضربه چالش برانگیز راهی جز تسلیم نشد.