یووه به دلیل توهین به لوکاکو محروم شد

حرکت لوکاکو جو داخل زمین را نیز به هم ریخت و باعث درگیری بازیکنان دو تیم شد. در این درگیری خوان کوادرادو، وینگر یوونتوس و سمیر هاندانوویچ، دروازه بان اینتر نیز از بازی اخراج شدند. به خاطر کاری که انجام دادند، این دو بازیکن به ترتیب برای سه و یک بازی محروم شدند و هر کدام به پرداخت 11000 دلار محکوم شدند.

1852275

به این ترتیب یوونتوس می تواند از 100 درصد ظرفیت ورزشگاه خانگی خود در بازی حساس روز شنبه 3 می مقابل ناپولی استفاده کند.

طبق تصمیم اولیه، هواداران یوونتوس از حضور در بخشی از ورزشگاه آلیانز (ضلع جنوبی) منع شدند. این محرومیت به دلیل اتفاقاتی در بازی رفت یووه و اینتر در جام حذفی رخ داد که طی آن هواداران بیانکونری با شعارهای نژادپرستانه خود به روملو لوکاکو، مهاجم حریف حمله کردند.

1852276

در جریان درگیری با هوادارانی که علیه لوکاکو شعارهای نژادپرستانه سر دادند، یک هوادار 10 ساله یوونتوس و یکی از هواداران بزرگسال این تیم مادام العمر از حضور در ورزشگاه محروم شدند.



مجله اخبار فوتبال خارجی

لوکاکو در واکنش به این شعارها پس از بازکردن دروازه یوونتوس، انگشت خود را روی لبانش گذاشت و هواداران حریف را به سکوت دعوت کرد. داور این حرکت را تحریک هواداران اینتر دانست و با نشان دادن کارت زرد دوم، مهاجم بلژیکی از زمین مسابقه اخراج شد.


سرویس خبر شماره: 1921003
25 آوریل 1402 در 11:08 ب.ظ
6.1 هزار |

1نقطه نظر

هواداران یوونتوس به دلیل توهین نژادپرستانه روملو لوکاکو مهاجم اینترمیلان محروم شدند.

یووه به دلیل توهین به لوکاکو محروم شد

به گزارش “ورزه سه”، فدراسیون فوتبال ایتالیا پس از بررسی درخواست تجدیدنظر باشگاه یوونتوس، محرومیت هواداران تیم فوتبال این باشگاه را به دلیل توهین نژادی به روملو لوکاکو به حالت تعلیق درآورد.