یووه 0-4 اتلتیکو؛ به تیم قدیمی رحم نمی شود! (تصویر)




مجله اخبار فوتبال خارجی

اتلتیکو مادرید بازی را بهتر آغاز کرد و در دقیقه 10 بود که آلوارو موراتا ستاره 29 ساله اسپانیایی این تیم روی پاس ژائو فلیکس فرصت گلزنی پیدا کرد و توانست دروازه تیم سابقش را باز کند. . دقایقی بعد تیم میهمان صاحب یک پنالتی و بهترین فرصت برای زدن گل دوم شد اما ضربه ژائو فلیکس دقیق نبود و راهی به دروازه بیانکونری نیافت.

آلوارو موراتا دو فصل موفق را در یوونتوس سپری کرد و مکس آلگری همچنان عاجزانه می خواهد این بازیکن به تورین بازگردد. امشب دو تیم یوونتوس و اتلتیکو مادرید در دیداری دوستانه به مصاف هم رفتند که تیم میهمان موفق شد با سه گل آلوارو موراتا و یک گل ماتیس کنیا به پیروزی برسد.

اتلتیکو مادرید در دیداری دوستانه در تورین، با هت تریک آلوارو موراتا و تک گل ماتیس کنیا، سد یوونتوس را 0-4 شکست.

اما حملات اتلتیکو ادامه پیدا کرد و در دقایق پایانی نیمه اول، این بار آلوارو موراتا روی پاس ناهول مولینا صاحب موقعیت شد و برای دومین بار در این بازی به گل رسید. اما تیم اسپانیایی نیز در نیمه دوم هجومی نشان داد و مهاجم ستاره اتلتیکو در دقیقه 63 از روی پاس توماس لمار هت تریک کرد تا از شبی عالی مقابل تیم سابقش لذت ببرد. بعداً هر دو تیم تعویض های زیادی انجام دادند و بازی آرام شد. در پایان این دیدار ماتیس کنیا توانست یک بار دیگر دروازه یوونتوس را باز کند و فاصله به 4 گل برسد. در ادامه هیچ اتفاقی روی دروازه دو تیم نیفتاد و اتلتیکو در آخرین بازی دوستانه خود در تورین با چهار گل مقابل یوونتوس پیروز شد.


سرویس خبر شماره: 1837216
16 مرداد 1401 ساعت 22:21 |
4.2 هزار امتیاز خبر|

1نقطه نظر

شب درخشان موراتا;