یووه 1-2 پاری سن ژرمن: عقل خود را در تورین از دست دادید

در دقیقه 33 مسی با یک حرکت زیبا مدافعان یووه را لوس کرد و توپ را به امباپه رساند. او با یک پاس رو به عقب توپ را به مسی داد و ضربه او را سزنی با پا مهار کرد و در برگشت ساندرو هم توپ را مهار کرد.

با شروع نیمه دوم، بازی نسبتا متعادلی دنبال شد، اما در دقیقه 66 راموس از فرصت برای شوتزنی استفاده کرد و شوت بزرگی از راه دور به سمت دروازه یووه شلیک کرد که پس از ضربه زدن به فاگیولی، مسیر تغییر کرد، اما سزنی توپ را دفع کرد. توپ خوشبختانه یوونتوس هیچ بازیکن پاریسی جلوی دروازه نبود که از این توپ استفاده کند.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، پاری سن ژرمن امشب در ششمین بازی خود در گروه H به مصاف یوونتوس رفت که می دانست باید مقابل بیانکونری ها پیروز شود تا صدرنشینی خود در این گروه را تضمین کند.

در دقیقه 71 لیونل مسی یک موقعیت عالی برای گلزنی داشت. او با پای چپ نزدیک محوطه جریمه توپ را زد اما ضربه او با اختلاف زیاد به بیرون رفت.

در دقیقه 84 کیه زا در محوطه جریمه پاری سن ژرمن مقابل میلیک قرار گرفت که راموس وارد عمل شد و کیه زا را سرنگون کرد. بازیکنان یوونتوس به شدت به داور اعتراض کردند اما در نهایت داور باور نکرد که در این صحنه ضربه پنالتی رخ داده است. در نهایت این دیدار با نتیجه 2-1 به سود پاری سن ژرمن به پایان رسید.



مجله اخبار فوتبال خارجی

اما در دقیقه 39 یووه موفق شد بازی را به تساوی بکشاند. کاستیک از سمت چپ سانتری را وارد دروازه پی اس جی کرد و کوادرادو با ضربه سر شیرجه ای را به خانه فرستاد و بونوچی در بهترین موقعیت برای پایان از فاصله نزدیک بود. نیمه اول با تساوی 1-1 دو تیم به پایان رسید.


سرویس خبر شماره: 1851602
12 نوامبر 1401 در 01:35
8.1 هزار |

13نقطه نظر

در دقایق بعد یوونتوس دو حمله روی دروازه تیم میهمان انجام داد اما شوت های لوکاتلی و کوادرادو نتوانست به دروازه پی اس جی برسد. دقایقی بعد شوت راه دور امباپه از بالای دروازه یوونتوس به بیرون رفت.

در دقیقه 78 لوکاتلی از فاصله نزدیک دروازه پاری سن ژرمن را باز کرد اما کمک داور بلافاصله علامت داد و آفساید اعلام کرد. دوناروما در ابتدا ضربه کاستیچ را مهار کرد اما لوکاتلی توپ را در دروازه قرار داد که داور آن را به دلیل آفساید مردود اعلام کرد.

بازی دو تیم مساوی آغاز شد اما پس از 13 دقیقه این پاریسی ها بودند که به گل رسیدند. کیلیان امباپه در سمت چپ توپ را از لیونل مسی دریافت کرد و شروعی انفجاری داشت و با عبور از گاتی به سمت دروازه حرکت کرد. گاتی حتی با کشیدن پیراهن امباپه هم نتوانست جلوی آن را بگیرد. او یک شوت نزدیک به خط محوطه جریمه شلیک کرد که شزنی چاره ای جز تسلیم نداشت و ضربه او پس از برخورد به تیر افقی به گل اول پی اس جی تبدیل شد.

پاری سن ژرمن در دیدار نهایی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در تورین به مصاف یوونتوس رفت و موفق شد با نتیجه 2-1 میزبان را شکست دهد.

یووه 1-2 پاری سن ژرمن: عقل خود را در تورین از دست دادید

اما سه دقیقه بعد، پی اس جی دیگر بدشانس نبود. نونو مندز پرتغالی که از روی نیمکت بلند شد و یک دقیقه زودتر وارد زمین شد، گل خوبی برای تیمش به ثمر رساند. امباپه با یک پاس خوب پشت مدافعان یووه توپ را جمع کرد و مندس با خونسردی یک شوت ضعیف و محکم را به سمت دروازه که از سوی سژانی وارد دروازه نشد شلیک کرد و پاری سن ژرمن دوباره به برتری رسید.