یووه 2 – مونزا 1: پیروزی KO برای التیام زخم های ناپل

شاگردان ماسیمیلیانو آلگری که پس از شکست تحقیرآمیز ناپولی مقابل تیم وحشی اسپالت، به دنبال پیروزی در این بازی پلی آف و بازیابی وضعیت روحی مطلوب خود بودند، از همان ابتدای بازی با رویکردی تهاجمی شروع کردند و خیلی سریع در دقیقه هشتم با گل مویزه کین از حریف پیش افتاد.

1793325

اما آلگری که تنها 39 درصد از بازی را در اختیار داشت و در اختیار داشت در این بازی با فرستادن همزمان کیزا و لوکاتلی به پایین زمین و پس از او الکس ساندرو سعی در تقویت قدرت هجومی تیمش داشت. و آنخل دی ماریا استراتژی ای که البته نتیجه داد و ساندرو چهار دقیقه پس از حضور فدریکو کیزا در زمین توانست گل پیروزی تیمش را به فدریکو کیزا پاس دهد تا فوق ستاره محبوب هواداران یووه تیمش را از یک شکست دیگر نجات دهد.

1793323

مونزا که در رده سیزدهم جدول سری آ ایتالیا قرار دارد و در دیدار قبلی دو تیم لیگ موفق شده بود بانوی پیر را شکست دهد، در نیمه اول حاضر به کنار گذاشتن قافیه نشد و ماتیا والوتی در دقیقه 24 بازی به گل رسید. ، به تساوی رسید.

در ادامه حملات شاگردان پالادینو نتیجه ای حاصل نشد تا یوونتوس با پیروزی در این دیدار راهی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی ایتالیا موسوم به کوپا ایتالیا شود و به مصاف لاتزیو برود.



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1865680
30 ژانویه 1401 در 01:56
2 امتیاز خبر

0نقطه نظر

شاگردان آلگری با پیروزی مقابل مونزا به جمع هشت تیم پایانی کوپا ایتالیا راه یافتند و به مصاف لاتزیو رفتند.

یووه 2 - مونزا 1: پیروزی KO برای التیام مصدومیت ناپل

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تیم فوتبال یوونتوس در مرحله یک هشتم نهایی کوپا ایتالیا در یک بازی خانگی مقابل مونزا به پیروزی رسید و راهی مرحله بعد شد.