“یکی از بزرگترین استعدادهای اروپا” در مونیخ

ماتیاس تل، ستاره جدید و جوان بایرن مونیخ به عنوان یکی از بهترین استعدادهای فوتبال اروپا شناخته می شود.


با این حال، بایرن تصمیم گرفت روی این بازیکن سرمایه گذاری کند و با او قراردادی به ارزش 28.5 میلیون یورو امضا کرد.
حسن صالح حمیدزیچ در بیانیه ای که بایرن پس از امضای قرارداد با این بازیکن منتشر کرد، گفت: ماتیستل یکی از بزرگترین استعدادهای اروپاست. او بسیار سریع، از نظر فنی قوی و مهاجمی انعطاف پذیر است. او امسال به عنوان کاپیتان تیم زیر 17 سال فرانسه قهرمان اروپا شد. ما مدت هاست که به وضعیت او نگاه می کنیم و توانستیم او را متقاعد کنیم که قدم بزرگ بعدی او در مونیخ با ما خواهد بود. ما به او افتخار می کنیم زیرا باشگاه های زیادی هستند که می خواهند او را جذب کنند. توسعه چنین بازیکن جوان و استثنایی واقعاً یک پروژه هیجان انگیز برای ما است.”


تل در آکادمی Stade Rennais که در اروپا مشهور است و افرادی مانند عثمان دمبله و ادواردو کاماویگا را تولید کرده است، بزرگ شد. فصل گذشته این بازیکن با سن 16 سال و سه ماه و 19 روز به جوان ترین بازیکنی تبدیل شد که اولین بازی حرفه ای خود را انجام داد.
انتظار می رود او این روند درخشان را در بایرن ادامه دهد. ناگلزمن درباره او گفت: او جایگزین مستقیم لواندوفسکی نیست و اگر او در این فصل 10 گل بزند، بسیار خوشحال خواهیم شد.
تل پس از پیوستن به بایرن گفت: “بایرن یکی از بهترین تیم های جهان است. من واقعا مشتاقانه منتظر این چالش بزرگ هستم و تمام تلاشم را برای این باشگاه انجام خواهم داد.” صحبت با حسن صالح حمیدزیچ و سایر مدیران بایرن تحت تاثیر قرار گرفت. من خیلی زیاد بودم و خیلی زود فهمیدم که واقعاً می‌خواهم به مونیخ بروم.”



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1835514
آگوست 05, 1401 @ 11:58 |
1.1 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

چرا اف سی بایرن این نوجوان را خرید؟

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، انتقال تل به بایرن مونیخ مورد استقبال بسیاری از این تیم قرار گرفت چرا که استعداد درخشان این بازیکن می تواند در سال های آینده به این تیم کمک کند.
حتی قبل از اعلام رسمی جذب تل، یولیان ناگلزمن در مورد انتظارات بایرن از او صحبت کرد. او در یکی از نشست های خبری خود گفت: روزی را می بینم که در این تیم 40 گل بزند.
و این انتظار زیادی از بازیکنی است که هنوز یک گل رسمی در دوران حرفه ای خود به ثمر نرسانده است.
این مهاجم 17 ساله فرصت چندانی نداشت زیرا تنها 64 دقیقه با رن بازی کرد، از جمله 49 دقیقه در لیگ فرانسه و 15 دقیقه در لیگ کنفرانس اروپا.