یکی از منابع داخلی نقل و انتقالات پرتغالی اکنون با ادعای 120 میلیون یورویی شایعات لیورپول و انزو فرناندز را منتشر می کند.

این بدان معنا نیست که وضعیت بیشتر از این پیش نخواهد رفت، به خصوص با توجه به توانایی بازیکن در ایفای نقش های شماره 6 و شماره 8 – انعطاف پذیری که جود بلینگهام هدف همکار لیورپولی نیز دارد.

بسیار بعید است که تیم استخدامی ما چنین مبلغی را در ژانویه شاهد باشیم. بخش اعظم تعمیر خط هافبک در تابستان انجام خواهد شد و در عین حال قراردادی با سوفیان امرابات دنبال خواهد شد.

برای تغییر شرایط در این زمینه، قرمزها باید در پنجره زمستانی برای این بازیکن 21 ساله تلاش کنند. 120 میلیون (105.3 میلیون پوند).

اخبار علاقه لیورپول به هر دو انزو فرناندز و جود بلینگهام پیش از پنجره نقل و انتقالات تابستانی پس از نمایش فوق العاده این زوج در جام جهانی قطر، به درستی طرفداران را هیجان زده خواهند کرد.

❌ é completamente falso que exista um acordo com o @LFC ou qualquer outro clube از انزو فرناندز. Não egistem negociações com nenhum clube. @SLBenfica só venderá Enzo em Janeiro pela clausula de rescisão – 120 milhões. 🦅

— پدرو سپولودا (@pedromsepulveda) 21 دسامبر 2022


بیشتر بخوانید: ابرکامپیوتر امیدهای لیورپول در لیگ قهرمانان را با دریافت آپدیت تاریک پیش بینی می کند



https://www.empireofthekop.com/2022/12/21/pedro-sepulveda-enzo-fernandez-liverpool/ منبع:

🇪🇸 @رئال مادرید também está interessado. pic.twitter.com/aUOLDKByKD

پدرو سپولودا اکنون در توییتر گزارش می دهد که ادعاهای قبلی در مورد توافقی که از قبل بین مرسیسایدرها یا هر باشگاه دیگری برای این بازیکن آرژانتینی برقرار شده بود، “کاملا نادرست” است.