یکی دیگر از بازیکنان من یونایتد ممکن است در حال خروج باشد زیرا باشگاه های عربستان سعودی به دنبال قرارداد 20 میلیون یورویی برای کریستین اریکسن هستند – اخبار نقل و انتقالات و اخبار من یونایتد


منچستریونایتد قرار است پس از آخرین وقفه ملی امسال با یک سفر دشوار به اورتون در روز یکشنبه به لیگ برتر بازگردد.

علیرغم پیروزی در چهار بازی از پنج بازی اخیر خود در لیگ، قهرمانان 20 دوره لیگ انگلیس خود را در میان طوفان می بینند زیرا تعداد زیادی از فوق ستاره ها به دنبال راهی برای خروج از ژانویه هستند.

رافائل واران به دلیل ترکیبی از سابقه آسیب دیدگی ضعیفش و اینکه هری مگوایر و جانی ایوانز در غیاب او عملکرد تحسین برانگیزی داشته اند، جایگاه اصلی خود را از دست داده است.

اریکسن بیرون؟

رسانه‌های بریتانیایی همچنان به گمانه‌زنی‌ها در مورد اختلاف این بازیکن فرانسوی با مربی اریک تن هاگ ادامه داده‌اند که احتمال خروج او در ژانویه وجود دارد.

کاسمیرو به قهرمان جام جهانی پیوست که گفته می‌شود به دلیل مسیر فعلی باشگاه و باشگاه‌های عربستان سعودی که در اطراف بو می‌کنند، به یک مسیر خروجی نیز چشم دوخته است.

اکرم کونور، روزنامه‌نگار، اکنون در توییتی نوشته است که کریستین اریکسن، هافبک دیگرش نیز مورد توجه باشگاه‌های خاورمیانه برای یک انتقال غیرمنتظره در ژانویه است.

در این توییت آمده است: «باشگاه‌های عربستان سعودی وضعیت کریستین اریکسن را زیر نظر دارند و می‌توانند پیشنهادی 20 میلیون یورویی برای این بازیکن دانمارکی ارائه کنند.

این بازیکن دانمارکی که تابستان گذشته به صورت رایگان به زمین آمد، تنها 18 ماه از قراردادش باقی مانده است و او برای تحمیل خود در بازی های بزرگ خارج از خانه تلاش کرده است.

یک هافبک دیگر در حال خروج است

همکاری او با کازمیرو در فصل اول سرمربی یونایتد به خوبی به تیم کمک کرد، اما هر دو هافبک در دوره فعلی با مشکل مواجه شده اند و به نظر می رسد که سرعت خود را از دست داده اند.

در 15 بازی در این فصل، ملی پوش دانمارکی یک گل و دو پاس گل به ثبت رسانده است، در حالی که در اولین بازی خود برای شیاطین سرخ، در 44 بازی در تمام رقابت ها دو گل و 10 پاس گل به ثمر رساند.

این بازیکن 31 ساله که در اواسط هفته از بازی‌های بین‌المللی کناره‌گیری کرد، طبق تایید تن هاگ قبل از جدال با تافی‌ها، برای چند هفته از میادین دور خواهد بود.

یونایتد می‌تواند برای چنین فروش آماده باشد، اما فقط در تابستان، زیرا مصدومیت‌ها و فرم ضعیف به این معنی است که تن هاگ به تمام هدیه‌ای که می‌تواند برای نجات فصل جاری نیاز دارد، نیاز دارد.



https://thepeoplesperson.com/2023/11/24/another-man-united-player-could-be-on-his-way-out-as-saudi-arabian-clubs-eye-e20m-deal-for-christian-eriksen-272137/ منبع: