یک آرژانتینی بین مجیدی و مهاجم محبوبش ایستاده است!

مهدی قائدی با توجه به عدم حضور قائدی در اردوی صربستان شباب الاهلی، جدایی این بازیکن قطعی شد.

شباب الاهلی که فصل گذشته را در رده پنجم به پایان رساند، در حالی که برخلاف فصل گذشته یک سال بدون جام را پشت سر گذاشت، امیدوار است فصل جدید با جاردیم در جام باشگاه های آسیا و لیگ ADNOC عملکرد قابل قبولی داشته باشد. از این پس آنها به دنبال تقویت تیم هستند و مذاکرات بسیار خوبی با عمر الخریبین، ستاره تیم ملی سوریه و مهاجم سابق الهلال برای جذب این بازیکن از الوحده داشتند.
این در حالی است که شباب به دنبال خریبین و پیتزی است که تاکنون فدریکو کارتابیا آرژانتینی، توماس اولسن نروژی، آزیون گانیف ازبکستانی و مهدی قیدی و احمد نوراللهی ملی پوشان ایرانی را به عنوان بازیکنان خارجی در اختیار دارند.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، مرحله دوم برنامه آماده سازی تیم فوتبال شباب الاهلی برای فصل آینده در صربستان در حالی آغاز شده که مهدی قائدی ستاره ایرانی این باشگاه شاگردان باغ را همراهی نمی کند.
صربستان پس از اولین مرحله از اردوی سرخپوشان در دبی برای مرحله بعدی روندی که سرمربی سابق موناکو در راه رسیدن به مرز آماده سازی برنامه ریزی کرده بود، انتخاب شد و چند بازی دوستانه نیز در برنامه است. دستور کار این تیم
بازیکنان الاهلی در طول روز دو جلسه تمرین دارند، تمرین صبحگاهی به تمرینات بدنسازی و قدرتی و عصر به بررسی برنامه های تاکتیکی اختصاص دارد.

اما مهدی قائدی ستاره ایرانی الاهلی با دو پیشنهاد بسیار جدی مواجه شد. فرهاد مجیدی سرمربی سابقش در استقلال اصرار به جذب بازیکن مورد علاقه خود دارد و به همین دلیل سران باشگاه اتحاد کلبا پیشنهاد خود را به همتایان شباب الاهلی ارائه کردند اما این پیشنهاد تاکنون مورد قبول قرار نگرفت. ماجرا از این قرار است که آنتونیو پیزی، سرمربی آرژانتینی الوصل امارات به شدت به دنبال یک رهبر برای تیمش در فصل آینده است. موضوعی که باعث می شود سران الاهلی فعلا از فروش آن به بهترین قیمت خودداری کنند.
با این حال آنچه مسلم است جدایی قائدی از الاهلی شباب قطعی به نظر می رسد و او فصل آینده در یکی از دو تیم اتحاد کلبا یا الوصل بازی خواهد کرد. انتخابی که قائدی را به تمرکز و سنجش همه متغیرها در آستانه جام جهانی وادار می کند.



مجله اخبار فوتبال داخلی
لئوناردو ژاردیم که فصل گذشته با الهلال قهرمان جام باشگاه های آسیا شد، فصل آینده با شباب الاهلی برای موفقیت دست و پنجه نرم خواهد کرد، به خصوص که در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل تیم سابقش قرار می گیرد.


سرویس خبر شماره: 1835819
مرداد 8, 1401 در 01:28 |
1K امتیاز خبر|

0نقطه نظر

نام جانشین قائدی در الاهلی مشخص شد


با جدایی قائدی از جمع هواداران شباب الاهلی، احمد نورالهی به عنوان تنها بازیکن تیم ملی ایران به کار خود در این باشگاه ادامه می دهد.