یک آمریکایی دیگر در لیگ برتر; مشیری اورتون را می فروشد

به گزارش فایننشال تایمز، مشیری 67 ساله قرار است سهام خود در اورتون را بفروشد. کامینسکی که در صورت نهایی شدن قرارداد مالک جدید اورتون خواهد بود، تاجر کمی شناخته شده است که در ملک کار می کند.

با این حال، شرایط سخت اقتصادی بریتانیا در روزهای اخیر، نهایی شدن این قرارداد را نامطمئن کرده است. فایننشال تایمز می گوید مبلغ نهایی که کامیسنکی به مشیری می پردازد به برنامه های اورتون برای ساخت استادیوم جدید باشگاه بستگی دارد.

فرهاد مشیری


سرویس خبر شماره: 1845778
7 اردیبهشت 1401 ساعت 23:39 |
7.9 هزار امتیاز خبر|

1نقطه نظر

فرهاد مشیری، مالک ایرانی باشگاه اورتون در حال مذاکره با یک سرمایه گذار آمریکایی برای فروش این باشگاه است.

یک آمریکایی دیگر در لیگ برتر;  مشیری اورتون را می فروشد

اما طبق گزارشی که اخیرا در رسانه های انگلیسی منتشر شده، مشیری در حال مذاکره با یک سرمایه گذار آمریکایی به نام ماسیک کامینسکی است و قصد دارد اورتون را به مبلغ 500 میلیون پوند بفروشد. گفته می شود که مذاکرات بین این دو به مراحل پیشرفته رسیده است.

ماسیک کامینسکی

شرکت کامینسکی که گروه ورزشی کام نام دارد، در تابستان با مشیری تماس گرفت و تمایل خود را برای خرید باشگاه از اورتون اعلام کرد. اما اولین مذاکرات ناموفق بود. دور جدید مذاکرات از چند روز گذشته آغاز شده اما بر اساس این گزارش، مذاکرات اخیر با سرعت زیادی به سمت توافق پیش رفته و اکنون در مراحل پیشرفته ای قرار دارد.



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، فرهاد مشیری، شهروند ایرانی الاصل بریتانیایی، در سال 2016 اکثر سهام اورتون را خریداری کرد و دو سال بعد سهام خود را افزایش داد و تنها مالک این باشگاه برتر لیگ برتر شد.