یک اتفاق نگران کننده رخ داد؛ اعتراض بازیکنان پرسپولیس بالا گرفت/ مطالبه یحیی از بازیکنان باتجربه!

این موضوع باعث اعتراضات در رختکن این تیم شد و به همین دلیل یحیی گل محمدی نیز درگیر آن شد و مانند فصل گذشته خواستار رسیدگی به این مشکل شد تا پرسپولیس در پیش فصل دچار بحران نشود.

کمک مالی یکی از هواداران متمول پرسپولیس برای جذب علیرضا بیرانوند، سروش رفیعی، مرتضی پورعلیگنجی، محمدمهدی احمدی، سعید صادقی، دانیال اسماعیلی فر و گئورگی گلسیانی باعث شد که فقط آنها بتوانند از این راه پول دریافت کنند، اما هیچ کدام دوست نداشتند. بزرگسالان پرسپولیس برای فصل آینده نتوانستند مبلغی از قرارداد بگیرند.

گل محمدی در تمرین روز گذشته پرسپولیس این موضوع را برجسته کرد و تاکید کرد که اتفاقات و مشکلات مالی فصل گذشته تکرار نشود.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

تمرینات پیش فصل پرسپولیس با بازیکنان قدیم و جدید این تیم در حالی ادامه دارد که عمل نکردن به وعده های مالی مدیرعامل به یک موضوع تبدیل شده است.

رضا درویش که به لطف خریدهایش در روزهای ابتدایی نقل و انتقالات تابستانی جایی برای خود در دل هواداران حک کرد، حالا با مشکل تسویه حساب با اعضای تیم فصل گذشته مواجه است.

درخواست یحیی با موافقت بازیکنان باتجربه این تیم مواجه شد اما آنها هم گفتند که صبرشان رو به اتمام است که ممکن است عواقب بدی برای مدیریت تیم داشته باشد.

درویش به بازیکنانی که از فصل گذشته در فهرست پرسپولیس مانده‌اند گفته بود که 20 درصد باقیمانده قراردادشان را در دهه اول تیرماه پرداخت می‌کند اما تاکنون به وعده‌اش عمل نکرده است.