یک ایرانی درخشان در ورزشگاه برای فینال جام جهانی

مهرداد محمدی می گوید شادی مردم برایش مهمتر از حضور در جام جهانی است.

وی در پایان گفت: آرزوی قلبی من این است که در این جام جهانی آنقدر خوب کار کنم که دل مردم شاد شود. مردم مشکلات زیادی دارند. آرزوی قلبی من این است که از گروه خارج شویم و واقعاً نتیجه خوبی بگیریم تا دل مردم شاد شود و من در این جام جهانی باشم یا نباشم برایم مهم نیست فقط می خواهم دل مردم شاد باشد. .



مجله اخبار فوتبال داخلی


سرویس خبر شماره: 1837973
22 اوت 1401 در 00:01
9.7 هزار امتیاز خبر|

2نقطه نظر

محمدی: مردم هر چه هستم باید خوشحال باشند

محمدی درباره هم تیمی های ایران در جام جهانی گفت: کمی سخت است و باید بازی های دوستانه بیشتری انجام دهیم و طرف های بهتری داشته باشیم. تیم های قوی می آیند. انگلیس تیم قدرتمندی است و آمریکا بازیکنان باکیفیتی دارد. برای موفقیت در برابر آنها، باید اردوها و بازی های دوستانه خوبی داشته باشید.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، مهرداد محمدی در هفته دوم لیگ ستارگان با پیراهن عرب خوش درخشید. او که مقابل الریان یک گل زد و یک پاس گل داد، ابتدا درباره عملکردش گفت: خدا را شکر می کنم که در اولین بازی در ورزشگاه لوسیل توانستم گل بزنم که نفرات نهایی جام حذفی هم قرار است اینجا باشند. و این استادیوم واقعا با کیفیتی است. کار تیمی بود و خدا را شکر می کنم که در اولین بازی رسمی توانستم گل بزنم و پاس گل بدهم.

مهرداد در خصوص بازی در ورزشگاه های جام جهانی گفت: در مورد ورزشگاه های الریان و لوسیل واقعا باید در آن دو ورزشگاهی که من بازی کردم بازی کنید. من قبل از مصدومیت در استادیوم خلیفه بازی می کردم، واقعا کیفیت را بالا می برد و در همه چیز خوب است و امکانات هم عالی است.

وی درباره تلاش برای حضور تیم ملی در جام جهانی قطر گفت: امکانات در قطر بسیار خوب است و با شرایطی که این افراد فراهم می کنند امیدوارم بتوانیم از باند خود خارج شویم. تمام تلاشم را می کنم تا به تیم ملی دعوت شوم و اگر دعوت نشدم هم برای تیم ملی آرزوی موفقیت دارم و هم برای دیگران.