یک تا شش روی چمن سبز زمین فوتبال (تصویر)

ستاره درخشان تاریخ فوتبال علاوه بر لحظات نابی که در مسابقاتش به جا گذاشت، تصاویری به یاد ماندنی را نیز در چمن سبز خلق می کند.


سرویس خبر شماره: 1832486
Jul 16, 1401 @ 1:38 PM
2.8K |

2نقطه نظر

برگه ای از تاریخ

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، مارادونا بهتر بود یا مسی یا بهترین بازیکن تاریخ فوتبال پله یا مارادونا یا هر کدام از این مقایسه ها همه نشان دهنده جایگاه بالای دیگو آرماندو مارادونا در تاریخ فوتبال است. او یک رهبر واقعی در زمین فوتبال بود و به نماد کشورش آرژانتین تبدیل شد و آن تیم را به قهرمانی جام جهانی رساند.
فیلم های زیادی از گل های تاریخی و حرکات ناب او در آرشیو اهالی فوتبال محفوظ مانده است و در کنار آنها تصاویر نابی نیز وجود دارد که توسط دوربین عکاسان ثبت شده است و هر لحظه آن پر از خاطرات شیرین و خاطره انگیز است.
یکی از این تصاویر در بازی افتتاحیه جام جهانی اسپانیا در سال 1982 رخ داد. روزی که آرژانتین در حضور مارادونای 22 ساله و در ورزشگاه نیوکمپ بارسلونا و در حضور مارادونای 22 ساله مقابل بلژیک شکست خورد. بیش از 95 هزار تماشاگر، لحظه ای ناب از تسلط او بر توپ بود.این بازی با حضور 6 بازیکن بلژیکی به تصویر کشیده می شود که با چشمان خود منتظر تصمیم لحظه ای مارادونا هستند. چارچوبی که به تنهایی می تواند جایگاه مارادونا را در دنیای فوتبال مشخص کند.



مجله اخبار فوتبال خارجی